LastPass قابلیت Autofill را به اندروید O می‌آورد

شرکت LastPass اعلام کرده که در حال کار برای افزودن پشتیبانی از قابلیت Autofill به اندروید O است. تاریخی برای زمان ارائه‎ی این قابلیت در بیلد نهایی این نسخه از سیستم‎عامل اندروید اعلام نشده است ولی به احتمال قریب به یقین قبل از ارائه‎ی به‎روزرسانی آن برای دستگاه‎های هوشمند خواهد بود. Autofill یک قابلیت امنیتی جدیدی […]

شرکت LastPass اعلام کرده که در حال کار برای افزودن پشتیبانی از قابلیت Autofill به اندروید O است. تاریخی برای زمان ارائه‎ی این قابلیت در بیلد نهایی این نسخه از سیستم‎عامل اندروید اعلام نشده است ولی به احتمال قریب به یقین قبل از ارائه‎ی به‎روزرسانی آن برای دستگاه‎های هوشمند خواهد بود.

Autofill یک قابلیت امنیتی جدیدی در اندروید O است که به اپلیکیشن‎ها اجازه می‎دهد به هر نوع اپلیکیشن مدیر رمزعبوری که بر روی دستگاه نصب شده است، دسترسی داشته باشند. چنین اپ مدیریتی با این قابلیت اندروید ادغام شده تا هر نوع اپلیکیشنی که کادری برای ورود رمز عبور دارد قادر به استفاده از قابلیت Autofill باشد و کاربران بتوانند سریع‎تر و با ایمنی بیشتر پسوردهای خود را وارد کنند. در حال حاضر، استفاده از این قابلیت نیازمند استفاده از قابلیت‎های دسترس‎پذیری اندروید است که اندکی مشکلات خاص خود را دارد اما حالا که گوگل به صورت رسمی پشتیبانی از اپلیکیشن‎های مدیر پسورد را اعلام کرده است، اوضاع به مراتب ساده‎تر خواهد شد.

شرکت 1Password ماه گذشته زمانی که گوگل اولین نسخه‎ی اندروید O برای توسعه‎دهندگان را عرضه کرد، اولین شرکتی به شمار می‎رفت که پشتیبانی از قابلیت Autofill را اعلام کرد. LastPass تا الان سکوت کرده بود، با وجود این‎که محبوب‎ترین مدیر پسورد در بازار به شمار می‎رود، اما حالا طرفداران محصولات آن‎ها می‎دانند که به زودی این شرکت نیز از این قابلیت پشتیبانی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال