آمار جدید توزیع سیستم‎عامل اندروید منتشر شد

در ابتدای هر ماه میلادی شاهد به‎روزرسانی آمارهای بسیار مهمی یعنی ارقام مربوط به توزیع سیستم‎عامل اندروید هستیم. براساس اطلاعات دستگاه‎هایی که در طول هفت روز گذشته از پلی‎استور گوگل دیدن کرده‎اند، سیستم‎عامل اندروید نوقا با حجم زیادی از استفاده روبرو شده است. تعداد گوشی‎هایی که از اندروید 7.0 یا 7.1 استفاده می‎کنند به نسبت […]

در ابتدای هر ماه میلادی شاهد به‎روزرسانی آمارهای بسیار مهمی یعنی ارقام مربوط به توزیع سیستم‎عامل اندروید هستیم. براساس اطلاعات دستگاه‎هایی که در طول هفت روز گذشته از پلی‎استور گوگل دیدن کرده‎اند، سیستم‎عامل اندروید نوقا با حجم زیادی از استفاده روبرو شده است. تعداد گوشی‎هایی که از اندروید 7.0 یا 7.1 استفاده می‎کنند به نسبت گزارش ماه آوریل میلادی با یک افزایش 45 درصدی روبرو شده‎اند. 7.1 درصد دستگاه‎های اندرویدی بهره‎مند از اندروید نوقا بوده که این مقدار در ماه گذشته 4.9 درصد بوده است.

بین اندرویدهای مارشملو (اندروید 6.0) و آب‎نبات چوبی (اندروید 5.0، 5.1) برای کسب عنوان سیستم‎عاملی که بیشترین آمار نصب را به خود اختصاص داده است، نزاع واقعی وجود دارد. نسخه‎ی قدیمی‎تر اندروید (آب‎نبات چوبی) بر روی 32 درصد گوشی‎ها و تبلت‎های اندرویدی نصب شده، در حالی‎که این آمار برای مارشملو 31.2 درصد است. در طول دو سه ماه آینده بایستی منتظر تغییر این آمار باشیم. در رتبه‎های بعدی اندروید کیت‎کت (اندروید 4.4) با 18.8 درصد و جیلی‎بین (اندروید 4.1.x, 4.2.x, 4.3, 4.4) با 9.1 درصد به چشم می‎خورند.

جالب است بدانید اندروید بستنی حصیری (اندروید 4.0.3 – 4.0.4 ) بر روی 0.8 درصد گوشی‎ها و تبلت‎های اندرویدی نصب شده و اندروید نان‎ زنجبیلی (اندروید 2.3.3 – 2.3.7) هم‎چنان آمار 1 درصدی را حفظ کرده است. جالب است اندروید نان‎ زنجبیلی در ماه گذشته با یک افزایش 1 دهم درصدی روبرو شده که برای یک بیلد اندروید عرضه شده در ماه دسامبر 2010 بد نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال