آخرین پتنت اپلیکیشن ثبت‌شده توسط از اپل از پشیبانی آیفون 8 از قلم حکایت دارد

شاید شما هم شایعه‌های موجود درمورد معرفی گوشی iPhone 7 Pro را به یاد داشته باشید. حالا با کنار رفتن کلی این دستگاه با معرفی رسمی دستگاه های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، ممکن است شاهد گوشی iPhone 8 Pro با امکانات ویژه برای دهمین سالگرد تولد آیفون باشیم. این به معنی استفاده‌ی اپل […]

شاید شما هم شایعه‌های موجود درمورد معرفی گوشی iPhone 7 Pro را به یاد داشته باشید. حالا با کنار رفتن کلی این دستگاه با معرفی رسمی دستگاه های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، ممکن است شاهد گوشی iPhone 8 Pro با امکانات ویژه برای دهمین سالگرد تولد آیفون باشیم. این به معنی استفاده‌ی اپل از صفحه‌ای بدون لبه، حسگر اثر انگشت یکپارچه شده با صفحه نمایش، صفحه نمایشی با فناوری OLED بصورت منحنی و احتمال استفاده‌ی اپل از قلم Apple Pencil می‌باشد.

شرکت اپل به‌نظر میرسد به صورت جدی درحال کار بروی ایده‌ی استفاده از Apple Pencil در دستکم یک مدل از آیفون‌های سال 2017 خود می‌باشد. پتنت اپلیکیشنی جدیدی که بوسیله‌ی اپل در USPTO ثبت شده است، Devices and Methods for Manipulating User Interfaces with a Stylus نام دارد و به‌نظر مرتبط با پتنتی که اپل در ماه‌های ژوئن و سپتامبر سال گذشته ثبت کرده است، می‌رسد.

مدارک موجود در USPTO نشان میدهد که سنسورهای قرار گرفته بروی گوشی منویی مخصوص را برای استفاده از Apple Pencil باز میکنند که این منو در زمان نزدیک شدن Apple Pencil به صفحه نمایش فعال میشود. این قلم همچنین میتواند اپ‌هایی مشخص را از لاک اسکرین دستگاه باز کند. همچنین، این قلم امکانات نوشتاری مثل نقاشی کشیدن، نوشتن متن، طراحی بروی عکس‌ها و … را در اختیار کاربر خود قرار میدهد.

پیش از این، Apple Pencil برای هر دو مدل iPad Pro عرضه شده بود. درصورتی که در یکی از مدل‌های آیفون سال آینده شاهد استفاده از قلم اپل باشیم، اپل در این زمینه به رقابت با پرچمدار بعدی سامسونگ ( که احتمالاً نوت 8 نام خواهد گرفت ) و قلم S Pen آن خواهد پرداخت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال