آخرین رندر وان‎پلاس 5 دوربین دوگانه را خارج از مرکز نشان می‎دهد

روز دیگر و انتشار رندر دیگری از گوشی وان‎پلاس 5. آخرین تصویر از گوشی که بسیاری از افراد انتظار آن را می‎کشند، پنل پشتی دستگاهی را نشان می‎دهد که سیستم دوربین دوگانه در آن به شکل افقی و با فاصله از مرکز واقع شده است. سایر رندرهایی که دیده بودیم موقعیت این دوربین‎ها را عمودی […]

روز دیگر و انتشار رندر دیگری از گوشی وان‎پلاس 5. آخرین تصویر از گوشی که بسیاری از افراد انتظار آن را می‎کشند، پنل پشتی دستگاهی را نشان می‎دهد که سیستم دوربین دوگانه در آن به شکل افقی و با فاصله از مرکز واقع شده است. سایر رندرهایی که دیده بودیم موقعیت این دوربین‎ها را عمودی و در بخش میانی پنل پشتی به تصویر کشیده بودند. رندر جدید هم‎چنین به ما نشان می‎دهد بایستی انتظار حسگر اثرانگشت را نیز داشته باشیم که با دکمه‎ی هوم ادغام و زیر شیشه‎ی جلو قرار گرفته است.

در اخبار دیگری که مربوط به OnePlus 5 می‎شود، این گوشی در وب‎سایت بنچمارک AnTuTu حضور داشته که همان مشخصاتی را نشان می‎دهد که اخیرا با آن‎ها آشنا شده‎ایم.

به عبارت دیگر بایستی انتظار استفاده از یک نمایشگر دارای رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل (فول اچ‎دی‎)، چیپست اسنپ‎دراگون 835 به همراه یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای و پردازنده‎ی گرافیکی آدرنو 540 را داشته باشیم. رم 6 گیگابایت و حافظه‎داخلی 64 گیگابایت است. این مشخصات به ما نشان می‎دهد که بایستی یک مدل دیگر با مقدار رم (8 گیگابایت) و حافظه‎داخلی بیشتر نیز عرضه شود.

هر دو دوربین عقب و جلوی این گوشی 16 مگاپیکسلی بوده ولی اطلاعاتی در خصوص سیستم دوربین دوگانه شنیده نمی‎شود، گرچه این گفته به معنای عدم وجود آن در مدل نهایی نیست. بنچمارک AnTuTu هم‎چنین نشان می‎دهد که این گوشی مجهز به سیستم‎عامل اندروید 7.1.1 است. در این بنچمارک پرچم‎دار بعدی این شرکت چینی امتیاز 176 هزار را به دست آورده که امتیاز بسیار بالا و هم‎سطح با امتیازهای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال