راه اندازی سرویس هوایی اوبر در نیویورک

سرویس هوایی اوبر با نام Uber Copter در شرایطی در نیویورک راه اندازی شده است که شهردار منهتن آن را مناسب ندانسته و می گوید پرواز هلی کوپتر ها باید بر فراز این شهر ممنوع شوند. سرویس تاکسی هوایی اوبر که در هفته گذشته آغاز به کار کرد، مسافران را بین دو نقطه منهتن و […]

سرویس هوایی اوبر با نام Uber Copter در شرایطی در نیویورک راه اندازی شده است که شهردار منهتن آن را مناسب ندانسته و می گوید پرواز هلی کوپتر ها باید بر فراز این شهر ممنوع شوند. سرویس تاکسی هوایی اوبر که در هفته گذشته آغاز به کار کرد، مسافران را بین دو نقطه منهتن و فرودگاه جان اف کندی نیویورک جابجا می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، سفارش هلی کوپتر جهت سفر تنها برای آن دسته از مسافرینی فراهم شده است که امتیازشان در اپ اوبر بیشتر از ۲۵۰۰ است، سیستم امتیازدهی در این اپلیکیشن بدین صورت است که کاربر بابت هر بار استفاده از سرویس تاکسی اشتراکی چند مسیره و یا Eats (سرویس تحویل غذای اوبر) یک امتیاز دریافت خواهد کرد و برای هر دلاری که در سرویس لوکس Uber XL خرج می کند هم سه امتیاز می گیرد.

کرایه این سرویس های هوایی برای هر مسافر بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار اعلام شده است و این هلی کوپترها قادرند تا مسافران خود را تنها در یک پرواز 8 دقیقه ای به فرودگاه برسانند. امکان ثبت درخواست جهت استفاده از این سرویس های هوایی هم از 5 روز قبل فراهم هست و هم در همان زمان استفاده و مسافران می توانند پیش از سفر خود نیز سرویس خود را جهت بازگشت خود از سفر رزرو کنند. سرویس هوایی اوبر به کاربران این امکان را می دهد تا مسیر طولانی تا فرودگاه را در مدت زمان اندکی طی کند.

همزمان با راه اندازی این سرویس یکی از رقبای اوبر به نام Blade نیز سرویسی مشابه به Uber Copter را راه اندازی کرده که مسیر طولانی سه ساعته تا فرودگاه و یا ساحل را برای استفاده کنندگان به حداقل می رساند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال