راه‌اندازی سرویس هشدار گوگل برای جستجو در مورد ویروس کرونا

گوگل سرویس هشدار  (SOS Alert) را برای کسانی که در مورد این ویروس جستجو میکنند راه اندازی کرد. کلیه کاربران به محض سرچ کلمه کرونا قادرند تا به تمامی اطلاعات سازمان جهانی بهداشت در مورد این ویروس، آخرین وضعیت پخش مکانی آن و همچنین راه های مقابله با آن دسترسی پیدا کنند. به گزارش سرویس […]

گوگل سرویس هشدار  (SOS Alert) را برای کسانی که در مورد این ویروس جستجو میکنند راه اندازی کرد. کلیه کاربران به محض سرچ کلمه کرونا قادرند تا به تمامی اطلاعات سازمان جهانی بهداشت در مورد این ویروس، آخرین وضعیت پخش مکانی آن و همچنین راه های مقابله با آن دسترسی پیدا کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک‌نیوز، گوگل با راه اندازی سرویس هشدار خود قابلیت اشتراک گذاری اطلاعات در مورد ویروس کرونا را فراهم کرده است. در این سرویس ارتباط مستقیم به اکانت توئیتر سازمان بهداشت جهانی فراهم شده و کلیه افراد میتوانند در بخش اطلاعات و با پیوند به سایت بهداشت جهانی اطلاعات مربوط به مقابله با این ویروس را دریافت کنند.

پس از سیوع ویروس کرونا در چین تا کنون گوگل 250 هزار دلار کمک بلاعوض به سازمان صلیب سرخ چین اهدا کرده است. همچنین کمپین تبلیغاتی گوگل به نام Googlers توانسته مبلغ 800 هزار دلار کمک های بشردوستانه جمع آوری کند. گوگل تمامی دفاتر خود در چین،هنگ کنگ و تایوان را به حالت تعطیل درآورده است و کلیه کارمندان این شرکت که به چین سفر کرده بودند در منزل به کار خود ادامه می دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال