راه اندازی وبسایت گوگل برای کمک به مبتلایان کرونا

شرکت آلفابت از سری شرکت های زیر مجموعه گوگل، از راه اندازی وبسایت مختص مبتلایان به ویروس کرونا خبر داد. در این وبسایت کاربران آمریکایی می توانند علائم ویروس را در خود تشخیص داده و در صورت ابتلا به مراکز درمانی مراجعه کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلیه کسانی که در […]

شرکت آلفابت از سری شرکت های زیر مجموعه گوگل، از راه اندازی وبسایت مختص مبتلایان به ویروس کرونا خبر داد. در این وبسایت کاربران آمریکایی می توانند علائم ویروس را در خود تشخیص داده و در صورت ابتلا به مراکز درمانی مراجعه کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلیه کسانی که در این وبسایت معاینه می شوند به هاب های تست ویورس منتقل خواهند شد. هاب های تست کرونا طوری طراحی شده اند که کاربران میتوانند بدون پیاده شدن از ماشین تست های مورد نظر را انجام دهند. نتیجه تست نیز در همین وبسایت منتشر می شود.

برای ساخت این هاب های تست ویروس در آمریکا، فروشگاههایی نظیر وال مارت، تارگت و والگرینز بخشی از فضای پارکینگ خود را برای این کار اختصاص داده اند. این غربالگری و یافتن نمونه های مشکوک از طریق این وبسیایت می تواند به جلوگیری از شیوع این ویروس کمک کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال