راه اندازی سامانه خودارزیابی بیماری کرونا توسط شرکت دانش بنیان

محققان ایرانی مرکز تحقیقات بیماری‌های غیرواگیر پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران موفق به ساخت سامانه خودارزیابی بیماری کرونا شدند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این سامانه به آدرس (http://corona.research.ac.ir) شامل ثبت وضعیت فرد از طریق پاسخ به پرسش ها و ذخیره اطلاعات است که میزان احتمال ابتلای فرد […]

محققان ایرانی مرکز تحقیقات بیماری‌های غیرواگیر پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران موفق به ساخت سامانه خودارزیابی بیماری کرونا شدند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این سامانه به آدرس (http://corona.research.ac.ir) شامل ثبت وضعیت فرد از طریق پاسخ به پرسش ها و ذخیره اطلاعات است که میزان احتمال ابتلای فرد به ویروس را مشخص می کند. همچنین در این سامانه ویدئوهای آموزشی کاربردی و ثبت تاریخچه اطلات بیمار برای کمک به کادر درمان نیز تعبیه شده است.

روابط عمومی پژوهشگاه علوم غدد اعلام کرد این سامانه با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری، معاونت درمان و دفتر آمار و فناوری اطلاعات و موسسه توسعه تحقیقات پزشکی (نیماد) و تیم برنامه نویسی شرکت دانش بنیان ویستا انجام گرفته است. همچنین از زیر ساخت RABIT برای راه اندازی این سامانه استفاده شده است. در راستای کاهش سیوع بیماری در چند روز اخیر، شاهد همکاری بخش های مختلف پژوهشی، آموزشی و درمانی در کشور هستیم. همکاری بخش های مختلف با مراکز بیماری های واگیر و بخش های زیر مجموعه وزارت بهداشت کمک زیادی در جهت غلبه بر این مشکل خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال