راه اندازی سرویس ایمیل توسط زوم در رقابت با گوگل و مایکروسافت

 زوم در رقابت با مایکروسافت تیمز تلاش کرده تا خدمات خود را گسترش دهد. به زودی این پلتفرم خدمات ایمیل را نیز به کاربران ارائه خواهد داد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هم اکنون زوم همراه با مایکروسافت تیمز از اپلیکیشن های کاربردی ارتباطی در دوران شیوع کرونا می باشند. این سرویس […]

 زوم در رقابت با مایکروسافت تیمز تلاش کرده تا خدمات خود را گسترش دهد. به زودی این پلتفرم خدمات ایمیل را نیز به کاربران ارائه خواهد داد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هم اکنون زوم همراه با مایکروسافت تیمز از اپلیکیشن های کاربردی ارتباطی در دوران شیوع کرونا می باشند. این سرویس چت تصویری توانسته مخاطبان بسیاری را جذب کند و در این راستا به یک ابزار محبوب برای کاربران و همچنین کسب و کارها تبدیل شده است. کاربران برای برقراری ارتباط تصویری با دوستان، همکاران و یا اعضای خانواده خود از این اپلیکیشن استفاده می کنند. اخیراً زوم تلاش کرده تا با برخی شرکت‌های فناوری مانند گوگل و مایکروسافت نیز رقابت کند. در این حین این شرکت با گسترش خدمات خود سعی دارد سرویسی مشابه با جیمیل گوگل یا Outlook مایکروسافت به کاربران ارائه دهد.

 هنوز توضیحات زیادی در مورد این سرویس منتشر نشده است و مشخص نیست که این سرویس چه تفاوت ها و شباهت هایی با دیگر سرویس های ایمیل خواهد داشت. اما می توان نتیجه گرفت زوم به زودی خدمات جدیدی را به کاربران ارائه می دهد که این خدمات در سال ۲۰۲۱ در دسترس عموم خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال