عرضه گوشی جدید بلک بری با قابلیت تکنولوژی 5G در سال 2021

 در سال جدید بلک بری گوشی های جدید خود را با کمک Onward Mibility عرضه خواهد کرد. این گوشی جدید شامل صفحه کلید فیزیکی بوده و از قابلیت 5G پشتیبانی می‌کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بلک بری بعد از جدایی از شرکت TCL، Onward Mibility را برای همکاری انتخاب کرده و […]

 در سال جدید بلک بری گوشی های جدید خود را با کمک Onward Mibility عرضه خواهد کرد. این گوشی جدید شامل صفحه کلید فیزیکی بوده و از قابلیت 5G پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بلک بری بعد از جدایی از شرکت TCL، Onward Mibility را برای همکاری انتخاب کرده و تنها پس از چند ماه از جدایی این دو شرکت، خبر ساخت گوشی جدید بلک بری توسط این شرکت تایید شد. قرار است شرکت Onward Mibility گوشی جدید بلک بری را بسازد. احتمالاً این گوشی در سال جدید میلادی عرضه می‌شود.  ظاهر این گوشی همانند دیگر گوشی‌های خانواده بلک‌بری بوده و به صفحه کلید فیزیکی مجهز خواهد بود. همچنین در گوشی جدید از فناوری 5G نیز استفاده میشود.

 ساخت گوشی بلک بری توسط Onward Mibility و با همکاری فاکس کان انجام خواهد گرفت. بازار اولیه این گوشی نیز آمریکای شمالی، اروپا و آسیا خواهد بود. گوشی‌های بلک‌بری از امنیت بالایی برخوردار هستند و Onward Mibility نیز در ساخت گوشی جدید به این موضوع توجه خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال