راه اندازی شهر بیت کوین در السالوادور

نایب بوکله رئیس جمهور السالوادور تلاش دارد تا این منطقه به پذیرش هر چه بیشتر بیت کوین برسد. به گفته وی اولین شهر بیت کوین با بودجه یک میلیارد دلار اوراق قرضه در این شهر راه اندازی می شود. ایده اولیه نیز از طرف همین فرد بوده و هدف از آن پذیرش عمومی بیت کوین […]

نایب بوکله رئیس جمهور السالوادور تلاش دارد تا این منطقه به پذیرش هر چه بیشتر بیت کوین برسد. به گفته وی اولین شهر بیت کوین با بودجه یک میلیارد دلار اوراق قرضه در این شهر راه اندازی می شود. ایده اولیه نیز از طرف همین فرد بوده و هدف از آن پذیرش عمومی بیت کوین توسط مردم عنوان شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، السالوادور اولین شهر بیت کوین را راه اندازی می کند. نایب بوکله رئیس جمهور این کشور در این باره می گوید: قرار است در این شهر علاوه بر آموزش تکنولوژی، حمل و نقل عمومی و پایدار بهمراه انرژی زمین گرمایی برای همه فراهم شود.

در توسعه این شهر شرکت های مطرحی مانند کریپتو و صرافی هایی مانند بیتفینکس و آدام بک بلاک استریم نیز حضور دارند. صرافی بیتفینکس قصد دارد از ایده این شهر با کمک راه اندازی یک پلتفرم در خرید و فروش اوراق قرضه حمایت کند. به گفته شهردار السالوادور در شهر بیت کوین علاوه بر مناطق مسکونی مراکز خرید، رستوران و بندر نیز وود دارد که همه آنها در رابطه با بیت کوین هستند.

 همه ساکنان قرار است علاوه بر مالیات بر ارزش افزوده مالیات پرداخت اوراق قرضه شهری، زیرساخت های عمومی و دیگر هزینه‌های نگهداری را نیز پرداخت کنند. مدیر ارشد فناوری بیتفینکس در رابطه با حمایت این شهر گفته است: پلتفرم راه اندازی شده می‌تواند محلی برای جمع آوری دارائی های دیجیتال محلی و خارجی باشد. همچنین قوانین جدیدی را در سرمایه گذاری دیجیتال در این کشور به وجود خواهد آورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال