راه اندازی خط تولید موبایل سامسونگ در پاکستان

سامسونگ در نظر گرفته است تا خط تولید گوشی موبایل در پاکستان را نیز به اهداف آینده خود اضافه کند. پیش از این سامسونگ اعلام کرده بود خطوط تولید موبایل در هند را توسعه خواهد داد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ مانند دیگر شرکت های تولید کننده و برای جلوگیری از […]

سامسونگ در نظر گرفته است تا خط تولید گوشی موبایل در پاکستان را نیز به اهداف آینده خود اضافه کند. پیش از این سامسونگ اعلام کرده بود خطوط تولید موبایل در هند را توسعه خواهد داد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ مانند دیگر شرکت های تولید کننده و برای جلوگیری از پرداخت عوارض واردات تلاش کرد تا خطوط تولید موبایل در هند را گسترش دهد. هم اکنون حمد اظهر، وزیر صنعت و تولید پاکستان نیز اعلام کرده است پروژه مشابه پروژه هند در پاکستان در حال بررسی است.

در توئیتر منتشر شده توسط اظهر آمده است در آینده خطوط تولید موبایل در پاکستان با کمک پروژه های سیاست موبایل و سیستم شناسایی رجیستر و بلاک دستگاه ها به چند برابر خواهد رسید. همچنین وی اظهار داشته است سامسونگ توسط مدیر ارشد شعبه پاکستان شرایط این کشور برای افزودن خط مونتاژ و اجرا را بررسی خواهد کرد و نتایج آن به وزیر صنعت اعلام خواهد شد.

دولت پاکستان دو ماه قبل تلاش خود را برای بومی‌سازی تولید گوشی در این کشور و همچنین جذب سرمایه های داخلی و خارجی آغاز کرده بود. در این اقدام کمپانی های سازنده موبایل از طریق طرح های تشویقی و تخفیف در مالیات ترغیب به ساخت و تولید دستگاهها در داخل این کشور خواهند شد. در حال حاضر ۱۴ شرکت تولید کننده در کشور پاکستان حضور دارند. فناوری های استفاده شده توسط این ۱۴ شرکت تنها به فناوری 2G ختم می شود. اما در طرح های جدید احتمالاً تولید گوشی هایی با فناوری 3G و 4G نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال