عرضه اولین ساعت هوشمند فیسبوک با دوربین دو یا سه گانه و قابلیت چرخش نمایشگر

پیش از این در گزارش‌های منتشر شده از تلاش فیسبوک برای ساخت یک ساعت هوشمند به نام متا واچ خبرهایی به بیرون درز کرده بود. این ساعت دارای دوربین دو یا سه گانه و یک نمایشگر قابل جداسازی است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از وب سایت LetsGoDigital فیسبوک […]

پیش از این در گزارش‌های منتشر شده از تلاش فیسبوک برای ساخت یک ساعت هوشمند به نام متا واچ خبرهایی به بیرون درز کرده بود. این ساعت دارای دوربین دو یا سه گانه و یک نمایشگر قابل جداسازی است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از وب سایت LetsGoDigital فیسبوک روی ساعت جدیدی با قابلیت های منحصر به فرد کار می کند. در گزارش منتشر شده توسط این وب سایت قابلیت های کلیدی این ساعت نیز ارائه شده است. قرار است ساعت متاواچ در دو مدل نمایشگر دایره ای و نمایشگر مربعی عرضه شود.

 این نمایشگر ها قابل جداسازی بوده و در یکی از مدل ها نیز حداکثر سه دوربین قرار داده شده است. این دوربین ها شامل تله فوتو و فوق عریض و ماکرو هستند. از دیگر قابلیت های نمایشگر این ساعت قابل چرخش بودن آن است. بدین ترتیب امکان دسترسی به دوربین های مختلف فراهم می شود. به عنوان مثال کاربر در موقعیت ساعت ۱۲ به یک لنز دسترسی دارد و دیگر لنزها غیر فعال خواهند بود.

 علاوه بر آن با استفاده از آن امکان آپلود مستقیم عکس روی شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و فیس بوک فراهم می شود. امکان تماس های ویدئویی از طریق این دوربین ها نیز وجود دارد. علاوه بر آن برای این دوربین ها قابلیت واقعیت افزوده، مجازی یا ترکیبی نیز در نظر گرفته شده است. در گزارش‌های دیگری از استفاده متا از نمایشگر قابل جداسازی در دیگر محصولات نیز خبرهایی منتشر شده بود. اما هنوز اطلاعاتی درباره دیگر دستگاه های این شرکت منتشر نشده است. البته اطلاعات منتشر شده در مورد ساعت متا مبتنی بر پتنت ثبت شده توسط این شرکت بوده و ممکن است در نهایت فیسبوک از ساخت این محصول منصرف شود. در صورت ساخت آن نیز در آینده اطلاعات دیگری از این ساعت هوشمند منتشر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال