مشخصات نکسوس 5X ال‌جی قبل از رونمایی لو رفت

درست 24 ساعت قبل از برنامه رونمایی گوگل از نکسوس‌های جدید خود، با لو رفتن فایل معرفی نکسوس 5X، مشخصات کامل این گوشی برملا شد. پیش از اتفاق مشابهی برای دیگر نکسوس گوگل که قرار است در این مراسم رونمایی شود، یعنی نکسوس 6P را شاهد بودیم. شاید یکی از مهم‌ترین مشخصات تأییدشده توسط این […]

درست 24 ساعت قبل از برنامه رونمایی گوگل از نکسوس‌های جدید خود، با لو رفتن فایل معرفی نکسوس 5X، مشخصات کامل این گوشی برملا شد. پیش از اتفاق مشابهی برای دیگر نکسوس گوگل که قرار است در این مراسم رونمایی شود، یعنی نکسوس 6P را شاهد بودیم.

شاید یکی از مهم‌ترین مشخصات تأییدشده توسط این فایل معرفی، وجود یک رم 2 گیگابایتی در نکسوس 5X باشد.

تصویر زیر مشخصات کامل این نکسوس را به‌طور خلاصه نشان می‌دهد:

nexus2cee_J0jZrNW-668x796

انتخاب یک رم دو گیگابایتی برای محصولی چون نکسوس ال‌جی آن هم درحالی‌که سایر پرچم‌داران شرکت‌های مختلف رم‌های 3 و 4 گیگابایتی را تجربه می‌کنند، ممکن است برای برخی کاربران ناخوشایند باشد. در حال حاضر استاندارد رم برای یک پرچم‌دار حتی با چیپستی چون اسنپ‌دراگون 808، 3 گیگابایت است. نکسوس 5X با این رم 2 گیگابایتی تفاوت چندانی را در مقایسه با نکسوس 5 سال 2013 به ارمغان نخواهد آورد. البته اگر این دستگاه با اندروید مارشمالو به‌خوبی هماهنگ بوده و عملکرد خوبی داشته باشد، نمی‌توان وجود رم 2 گیگابایتی را مسئله بزرگی برشمرد.

nexus2cee_4bCTFZc-668x510

ظاهراً سایر مشخصات نکسوس امسال ال‌جی، مطابق آنچه انتظار می‌رفت، خواهد بود. این گوشی‌هوشمند از یک چیپست اسنپ‌دراگون 808، صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل و غلظت 424 پیکسل در اینچ، درگاه USB Type-C، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی با سنسور 12.3 مگاپیکسل و فوکوس لیزری با قابلیت ضبط ویدئوهای 4K برخوردار خواهد بود. بر اساس این سند لو رفته، حسگر اثرانگشت تعبیه شده در این دستگاه، قادر خواهد بود آن را روشن و یا از حالت قفل خارج کند.

nexus2cee_fp-668x235

نکسوس 5X که ساخته دست ال‌جی است، ابعادی برابر با 147×72.6×7.9 میلی‌متر و وزنی 136 گرمی خواهد داشت و قرار است با قیمت پایه در حدود 380 دلار وارد بازار شود.

همه‌چیز به‌زودی روشن خواهد شد و خواهیم دید که آیا نکسوس 5X قهرمان امسال گوگل خواهد بود یا نکسوس 6P؟ آن‌طور که به نظر می‌رسد گوگل روی نکسوس 6P حساب ویژه‌ای باز کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال