لو رفتن تصاویر رندر گلکسی واچ ۶ کلاسیک با حاشیه های چرخان

رندرهایی از گلکسی واچ ۶ کلاسیک افشا شد که نشان می دهد سامسونگ در این ساعت هوشمند از طراحی قدیمی خود استفاده کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گلکسی واچ ۵ و واچ ۵ پرو سال گذشته توسط سامسونگ رونمایی شد. از آن زمان تا کنون این شرکت ساعت گلکسی واچ […]

رندرهایی از گلکسی واچ ۶ کلاسیک افشا شد که نشان می دهد سامسونگ در این ساعت هوشمند از طراحی قدیمی خود استفاده کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گلکسی واچ ۵ و واچ ۵ پرو سال گذشته توسط سامسونگ رونمایی شد. از آن زمان تا کنون این شرکت ساعت گلکسی واچ ۵ کلاسیک را عرضه نکرده است. اما به نظر می‌رسد امسال سامسونگ قصد دارد نسخه کلاسیک از گلکسی واچ را نیز عرضه کند.

اکنون تصاویری از این ساعت هوشمند توسط استیو همستوفر و وبسایت مای اسمارت پرایس منتشر شد که مربوط به ساعت گلکسی واچ ۶ کلاسیک است. در این تصاویر شاهد طراحی این ساعت با حاشیه چرخان هستیم که پیش از این نیز در نسخه های کلاسیک گلکسی واچ استفاده شده بود.

احتمالاً سامسونگ قصد دارد در ساعت هوشمند بعدی خود از دکمه های بازگشت و خانه در سمت راست استفاده کند. تصاویر لو رفته نیز نشان می‌دهد این ساعت به بند مغناطیسی مجهز است. کسانی که علاقه مند به طراحی گلکسی واچ ۴ بودند اکنون می‌توانند از عرضه گلکسی واچ ۶ کلاسیک و حاشیه چرخان آن خوشحال باشند.

احتمالاً سامسونگ از گلکسی واچ ۶ در مراسم آنپکد امسال رونمایی خواهد کرد. شایعات منتشر شده نیز می گویند سامسونگ این مراسم را در ماه تیر یا مرداد برگزار می کند. گلکسی واچ ۶ کلاسیک مجهز به رابط کاربری وان یو آی واچ ۵ خواهد بود که بر سیستم عامل Wear OS مبتنی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال