تصاویر رندر لو رفته از گوشی P9 هواوی، وجود بدنه فلزی و دوربین دوگانه در این گوشی را تایید می‌کنند

این روزها با نزدیک شدن به رویداد کنگره جهانی موبایل (MWC 2016)، بازار اخبار و شایعات پیرامون محصولات و شرکت‌های حاضر در این رویداد هم داغ و داغ‌تر می‌شود. بر کسی پوشیده نیست که تمام شرکت‌های فعال در صنعت موبایل می‌کوشند تا خود را برای این رویداد آماده کرده تا از آن برای معرفی محصولات […]

این روزها با نزدیک شدن به رویداد کنگره جهانی موبایل (MWC 2016)، بازار اخبار و شایعات پیرامون محصولات و شرکت‌های حاضر در این رویداد هم داغ و داغ‌تر می‌شود. بر کسی پوشیده نیست که تمام شرکت‌های فعال در صنعت موبایل می‌کوشند تا خود را برای این رویداد آماده کرده تا از آن برای معرفی محصولات و دستاوردهای جدید خود استفاده نمایند. شرکت معروف هواوی هم که حالا عنوان سومین شرکت برتر در زمینه گوشی‌های هوشمند را یدک می‌کشد، برای اینکه از قافله عقب نماند، حضور خود را با ارسال دعوتنامه‌های کنفرانس خبری خود در این رویداد را در تاریخ دوم اسفندماه تایید کرده است. این در حالی است که هنوز مشخص نیست این شرکت چه محصولاتی را در این رویداد معرفی خواهد کرد.

huawei p9-2

دیروز در میان اخبار مربوط به هواوی، شایعه‌ای مبنی بر احتمال رونمایی این شرکت از یک لپ‌تاپ هیبریدی موسوم به Matebook در کنفرانس امسال منتشر شد که اگر این شایعه به وقوع بپیوندد و صحت داشته باشد، اهتمام این شرکت به بازار PC ها دلیلی بر اینکه هواوی از بازار گوشی‌های هوشمند غافل شود، نخواهد بود و در همین راستا هم انتظار می‌رود چشم‌ بادامی‌های چینی از پرچم‌دار امسال خود یعنی P9 رونمایی کنند. حال تصاویر رندر رسمی از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است که خود مهر تاییدی بر حضور قریب الوقوع این دستگاه در نمایشگاه امسال است.

این تصاویر چگونگی و سبک طراحی P9 را به خوبی به نمایش گذاشته و همچنین برخی از ویژگی‌هایی که قبلا برای این گوشی ذکر شده نظیر وجود دوربین دوگانه و حشگر اثر انگشت در قاب پشتی را نشان می‌دهد. همچنین به صورت واضح مشخص است که پرچم‌دار امسال هواوی دارای یک بدنه تماما فلزی به همراه صفحه‌نمایش منحنی 2.5 بعدی بوده و رنگ‌های طلایی، سفید، صورتی و خاکستری را در تنوع رنگی خود خواهد داشت.

huawei p9-1

در بحث مشخصات سخت‌افزاری، بر اساس آنچه که تا امروز در رابطه با P9 منتشر شده و می‌دانیم، این گوشی از یک چیپست کایرین 950 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم قدرت گرفته و دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی خواهد بود. از سوی دیگر در برخی شایعات عنوان شده که این گوشی دارای 4 نسخه با اندازه نمایشگر متفاوت و رزولوشن دوربین مختلف و البته با رم 6 گیگابایتی خواهد بود که هنوز رسما این موارد تایید نشده‌اند.ی مبنی بای

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال