تصاویر افشا شده از محافظ نمایشگر آیفون ۱۵ و وجود حاشیه‌های باریک در نسخه پرو

طبق تصاویری که از محافظ نمایشگر سری آیفون ۱۵ منتشر شده است، نسخه پرو این گوشی دارای حاشیه‌های باریک‌تر خواهد بود. اپل در تمامی نسخه‌ها از جزیره پویا استفاده کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصاویر مربوط به محافظ نمایشگر دستگاه‌های جدید آیفون طراحی و شکل ظاهری آنها را نشان می‌دهد. […]

طبق تصاویری که از محافظ نمایشگر سری آیفون ۱۵ منتشر شده است، نسخه پرو این گوشی دارای حاشیه‌های باریک‌تر خواهد بود. اپل در تمامی نسخه‌ها از جزیره پویا استفاده کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصاویر مربوط به محافظ نمایشگر دستگاه‌های جدید آیفون طراحی و شکل ظاهری آنها را نشان می‌دهد. طبق این تصاویر مدل‌های پرو آیفون ۱۵ به حاشیه‌های باریک‌تر مجهز خواهند بود. هر چهار نسخه از این مدل آیفون دارای جزیره پویا هستند. تصاویر توسط افشاگر معروف آیس یونیورس منتشر شد. تصاویر محافظ صفحه نمایش آیفون ۱۵ در دو سری مشاهده می‌شود. طبق شایعات قبلی قصد دارد مدل‌های استاندارد نسل آینده را با تغییرات بیشتر نسبت به نسل‌های قبلی عرضه کند.

جزیره داینامیک در دستگاه‌ها تغییراتی نداشته و همانند آیفون ۱۵ پرو و پرومکس در نسخه استاندارد نیز وجود دارد. طبق این تصاویر طراحی قسمت جلو در آیفون‌های جدید کاملاً مشابه مدل‌های قبلی خواهد بود.

در تمامی مدل‌های آیفون ۱۵ از جزیره پویا استفاده کرده است. اما تنها در مدل پرو طراحی با حاشیه‌های باریک به کار رفته است. علاوه بر موارد گفته شده ممکن است اپل فاکتورهای متفاوت دیگری را نیز به مدل‌های بالاتر اضافه کند. مدل‌های پرو علاوه بر طراحی متفاوت قرار است با تراشه A17 بایونیک با فرایند سه نانومتری عرضه خواهد شد. مدل‌های پایین و استاندارد مجهز به تراشه A16 بایونیک ۴ نانومتری خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال