تصاویر درز کرده از گوشی تاشوی سامسونگ، حکایت از شباهت زیاد آن با گلکسی S6 دارند

اگر قرار باشد که صفحه‌کلیدهای فیزیکی به گوشی‌های هوشمند بازگردند و استفاده از آن‌ها رواج یابد، چرا گوشی‌های تاشو میزبان آن‌ها نباشند؟ بر اساس تصاویر درز کرده، ظاهراً این همان چیزی است که غول دنیای فناوری، سامسونگ به آن می‌اندیشد. هفته گذشته یک گوشی تاشو از سامسونگ موفق شد گواهی سازمان نظارت بر تجهیزات مخابراتی […]

اگر قرار باشد که صفحه‌کلیدهای فیزیکی به گوشی‌های هوشمند بازگردند و استفاده از آن‌ها رواج یابد، چرا گوشی‌های تاشو میزبان آن‌ها نباشند؟ بر اساس تصاویر درز کرده، ظاهراً این همان چیزی است که غول دنیای فناوری، سامسونگ به آن می‌اندیشد. هفته گذشته یک گوشی تاشو از سامسونگ موفق شد گواهی سازمان نظارت بر تجهیزات مخابراتی چین، TENNA را دریافت کند و حالا امروز دوباره تصاویر همان گوشی نقل محافل خبری شده و گفته شده که گوشی موجود در این تصاویر ظاهرا شبیه یکی دیگر از گوشی‌های سامسونگ است.

Samsung-SM-W2016-03 (1)

گوشی به تصویر کشیده شده در عکس‌ها، شباهت عجیبی با گلکسی اس 6 سامسونگ دارد به‌طوری که می‌توان گفت قاب پشتی آن دقیقاً همان قاب به کار گرفته شده برای گلکسی اس 6 یا گلکسی نوت 5 است. لبه‌های این دستگاه دارای انحنا بوده و دوربین اصلی و فلاش آن تقریباً با گوشی‌های اشاره شده یکسان هستند؛ اما سایر مشخصات آن تفاوت‌هایی دارند. مکانیسم تاشوی این دستگاه، ما را یاد گوشی‌های رایج در سال 2000 میلادی یعنی 15 سال پیش می‌اندازد؛ ولی مشخصات فنی و سخت‌افزاری آن ظاهراً به‌روز بوده و نوید یک گوشی‌هوشمند خوب را می‌دهند.

بر اساس آنچه در لیست TENNA آمده است، گوشی مورد بحث ما دارای دو صفحه‌نمایش 3.9 اینچی با رزولوشن 1280 در 768 خواهد بود که در دو طرف گوشی قرار گرفته‌اند. قدرت‌بخش این گوشی تاشو، یک چیپست اگزینوس 7420 به همراه 3 گیگابایت حافظه رم خواهند بود و ظاهراً دوربین اصلی آن دارای سنسوری 16 مگاپیکسلی بوده و یک سنسوری 5 مگاپیکسلی در دوربین جلوی دستگاه، برای گرفتن تصاویر سلفی به کار خواهد آمد. این گوشی که گفته شده میزبان نسخه 5.1.1 اندروید آب‌نبات‌چوبی خواهد بود، به نظر می‌رسد که در دسته گوشی‌های رده‌بالای بازار قرار گیرد. حال سؤال اینجاست که با وجود این مشخصات نسبتا خوب، آیا این گوشی خواهد توانست موفق شود و آیا کاربران مایل خواهند بود که دوباره به گوشی‌های تاشو بازگردند؟ باید منتظر ماند و دید که سامسونگ در این زمینه چه تدبیری خواهد اندیشید!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال