تصاویر جدیدی از گلکسی Z3 در کنار گلکسی Z1 منتشر شد

گلکسی Z3 سامسونگ قرار است در آینده‌ای نه چندان دور معرفی و عرضه شود و همانطور که انتظار می‌رفت تصاویر بیشتری از این گوشی این بار در کنار برادر کوچک‌تر خود گلکسی Z1 منتشر شده است. همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید و بر اساس شایعات گذشته؛ گلکسی Z3 سامسونگ دارای نمایشگری 5 اینچی […]

گلکسی Z3 سامسونگ قرار است در آینده‌ای نه چندان دور معرفی و عرضه شود و همانطور که انتظار می‌رفت تصاویر بیشتری از این گوشی این بار در کنار برادر کوچک‌تر خود گلکسی Z1 منتشر شده است.

همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید و بر اساس شایعات گذشته؛ گلکسی Z3 سامسونگ دارای نمایشگری 5 اینچی و رم 1.5 گیگابایتی خواهد بود. هنوز آن چنان که باید و شاید اطلاعات زیادی از این گوشی منتشر نشده است. در تصویر منتشر شده نیز نکته‌ی خاصی به چشم نمی‌آید اما شاید بتوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی را سیستم عامل آن دانست. سامسونگ قصد دارد دومین گوشی هوشمند خود را که بر اساس سیستم عامل تایزن سامسونگ ساخته شده روانه بازار کند.

سامسونگ انتظار داشت با معرفی گلکسی Z1 و سیستم عامل تایزن بتواند این گوشی را تا حدود زیادی به موفقیت برساند. اما مشخصات نه چندان خوب آن از نظیر نمایشگر ضعیف 4 اینچی و رم 768 مگابایتی باعث شد تا این گوشی هرگز نتواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

تصاویر جدیدی از گلکسی Z3 در کنار گلکسی Z1 منتشر شد

طبیعتا اکنون اکثر کسانی که به سیستم عامل تایزن علاقه‌ دارند منتظر هستند تا ببیند سامسونگ این بار با گلکسی Z3 چه خواهد کرد. بدون شک انتظار می‌رود که گلکسی Z3 از مشخصات سخت افزاری بسیار بهتری نسبت به نسخه‌ی قبلی گوشی برخوردار باشد. شاید هدف سامسونگ از ارائه‌ی سیستم عامل تایزن و گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت با مشخصاتی نه چندان قدرت‌مند این باشد که کشورهای در حال توسعه‌ای نظیر بنگلادش و نپال بتوانند از جدیدترین تکنولوژی‌ها نیز استفاده ببرند. گوگل نیز همچین پروژه‌ای را با گوشی‌های Android One آغاز کرده و به نظر می‌رسد رقیب سر سختی را نیز جلوی خود می‌بیند.

از دیگر مشخصات ارائه شده برای این گوشی می‌توان به نمایشر 5 اینچی آن با رزولشون  1280×720 و چیپست Spreadtrum SC7730S یا اسنپدراگون 410 اشاره کرد. احتمالا شاهد دوربین قدرت‌مندی نیز برای این گوشی نباشیم و سامسونگ به قرار دادن سنسور 8 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و جلوی گوشی کفایت کند. باید دید آیا Z3 سامسونگ با سیستم عامل اختصاصی این کمپانی کره‌ای می‌تواند باعث شود تا مناطق نسبتا محروم نیز از گوشی‌های هوشمند برخوردار شوند یا خیر. آمار فروش یک میلیونی Z1‌ نیز نشان می‌دهد که سامسونگ توانسته تا حدودی با سری جدید گوشی‌های هوشمند خود موفق باشد.

تصاویر جدیدی از گلکسی Z3 در کنار گلکسی Z1 منتشر شد

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال