به کمک ابزار Game DVR، کاربران قادر به فیلم‌برداری در Windows 10 هستند

فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش، یکی از بهترین چیزهاییست که شاید هر فردی دوست داشته باشد آن را انجام دهد، اما نسخه‌های قبلی ویندوز مشکلاتی در این مورد داشت که از جمله مهمترین آنها، عدم سازگاری نرم‌افزارهای مختلفی بود که برای ویندوز طراحی میشد. اما به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد تا این مشکل را به صورت […]

فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش، یکی از بهترین چیزهاییست که شاید هر فردی دوست داشته باشد آن را انجام دهد، اما نسخه‌های قبلی ویندوز مشکلاتی در این مورد داشت که از جمله مهمترین آنها، عدم سازگاری نرم‌افزارهای مختلفی بود که برای ویندوز طراحی میشد. اما به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد تا این مشکل را به صورت کامل در نسخه‌ی جدید ویندوز برطرف کرده و حتی یک ابزار فوق‌العاده کارآمد را نیز در آن جای داده است.

این ابزار کاربردی که Game DVR نام دارد، این اجازه را به کاربران نیز می‌دهد که حین انجام بازی‌ها، اتفاقات بازی را به دوستان خود نشان دهند. برای اجرای این برنامه نیز تنها کافیست دکمه‌های Win + G را به صورت همزمان فشار دهید تا وارد بخش مربوط به فیلم‌برداری شوید:

Windows 10 Is Hiding a Great Video Capture Tool 2

خوشبختانه دست کاربران برای اعمال تنظیمات مختلف کاملا باز است. این امکان برای شما وجود دارد که از بازی، نرم‌افزاری که آن را اجرا کرده‌اید و یا تمام صفحه، فیلم‌برداری کنید. برای شروع فیلم‌برداری نیز می‌تواند بر روی Record کلیک کرده و یا از کلیدهای میانبر Win + Alt + R استفاده نمایید. اما باید بدانید که هدف اصلی مایکروسافت از ایجاد این ابزار فوق‌العاده کارآمد، گیمرها هستند. خود این نرم‌افزار به صورت خودکار 30 ثانیه آخر بازی شما را به صورت مداوم ضبط می‌کند و اگر اتفاق جالبی در بازی افتاد که توجه شما را جلب کرد، می‌توانید همان لحظه کلیدهای Win + Alt + G را فشار داده تا بتوانید 30 ثانیه آخر از بازی خود را داشته باشید، جذاب است نه؟!

در مورد ثبت تصاویر نیز کاربران می‌توانند با فشرده همزمان کلیدهای Win + Alt + PrintScreen، از هر قسمتی که مایل هستند تصاویر با کیفیتی داشته باشند. خب شاید با خود بگویید که این مورد تفاوت چندانی با گذشته نداشته و قبلا هم میشد عکس‌های با کیفیتی ثبت کرد. خب این موضوع درست است اما حالا این قابلیت هزار بار بهتر از گذشته شده کاربران بدون هیچ مشکلی می‌توانند عکس‌های دلخواه از بازی خود داشته باشند.

کمتر از یک هفته به عرضه‌ی ویندوز 10 باقی مانده، اما آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که ویندوز خود را ارتقاء می‌دهند؟ نظرات خود را با تک‌نیوز به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال