مشخصات فاش شده از وان M16 اچ‌تی‌سی نشان از یک گوشی پایین‌رده دارند

دیروز لودهنده معروف توییتری، Evan Blass که او را با نام کاربری‌اش در توییتر یعنی @evaleaks می‌شناسیم، تصاویر رندری منتسب به گوشی جدید اچ‌تی‌سی موسوم به وان A16 را منتشر کرد. حال امروز دیگر لو دهنده معروف توییتری، @LlabTooFeR که در انتشار اخبار و گزارشات مربوط به اچ‌تی‌سی شهرت دارد، مشخصات سخت‌افزاری این گوشی را […]

دیروز لودهنده معروف توییتری، Evan Blass که او را با نام کاربری‌اش در توییتر یعنی @evaleaks می‌شناسیم، تصاویر رندری منتسب به گوشی جدید اچ‌تی‌سی موسوم به وان A16 را منتشر کرد. حال امروز دیگر لو دهنده معروف توییتری، @LlabTooFeR که در انتشار اخبار و گزارشات مربوط به اچ‌تی‌سی شهرت دارد، مشخصات سخت‌افزاری این گوشی را فاش کرده که اگر صحت داشته باشند، باید منتظر معرفی یک گوشی پایین‌رده توسط اچ‌تی‌سی باشیم.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط @LlabTooFeR، وان A16 از یک چیپست اسنپ‌دراگون 210 کوالکام قدرت گرفته و دارای یک صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی، 1.5 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا توسط کارت حافظه میکرواس‌دی خواهد بود.

در بخش تجهیزات تصویربرداری، محصول جدید تایوانی‌ها دارای از یک دوربین اصلی با سنسور 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو برخوردار خواهد بود. انرژی مورد نیاز تمامی سخت‌افزار آن را یک باتری 2200 میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد کرد.

بر اساس آنچه که هر دو لودهنده بر آن اتفاق نظر داشته‌اند، این گوشی با قیمتی در حدود 150 دلار روانه بازار خواهد شد.آ

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال