لو رفتن فایل معرفی نکسوس 6P هواوی تمام مشخصات آن را بر ملا کرد

در هفته‌های اخیر مشخصات دو نکسوس جدید گوگل، نکسوس 5X ال‌جی و نکسوس 6P هواوی، نقل شایعات و گزارشات متعددی بوده که حتی در این میان تصاویر بسیار دقیق و واضحی هم از نمای پشت و جلوی این دو دستگاه منتشر شده است. حالا ظاهرا فایل مربوط به معرفی نکسوس 6P هواوی که قرار است […]

در هفته‌های اخیر مشخصات دو نکسوس جدید گوگل، نکسوس 5X ال‌جی و نکسوس 6P هواوی، نقل شایعات و گزارشات متعددی بوده که حتی در این میان تصاویر بسیار دقیق و واضحی هم از نمای پشت و جلوی این دو دستگاه منتشر شده است.

حالا ظاهرا فایل مربوط به معرفی نکسوس 6P هواوی که قرار است هفته آینده رونمایی شده، لو رفته و در آن مشخصات دقیق این گوشی‌هوشمند به چشم می‌خورد. این اسلایدهای لو رفته، تایید می‌کند که طراحی 6P بزرگ‌تر بوده و قرار است این گوشی در 4 رنگ به فروش رسد.

اولین اسلاید منتشر شده بیانگر این امر است که نکسوس 6P با صفحه‌نمایش 5.7 اینچی و رزولوشن 2560 در 1440 (بدون ذکر تکنولوژی مورد استفاده در نمایشگر) عرضه خواهد شد. این گوشی با بهره‌گیری از بدنه فلزی، پردازنده اسنپ‌دراگون 810 را در قلب خود جای خواهد داد. دارای باتری 3450 میلی‌آمپرساعتی بوده و وزنی معادل 178 گرم خواهد داشت. این گوشی مجهز به بلندگوهای استریو جلو بوده و از USB Type-C پشتیبانی خواهد کرد. در این اسلاید چنین ادعا شده است که سرعت شارژ و نرخ انتقال نیز در این محصول افزایش خواهد داشت.

در اسلایدی دیگر در خصوص بهبود دوربین گوشی، سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی گوشی و همان گونه که مسلم است بهره‌گیری از اندروید 6 سخن به میان آمده است. گفته می‌شود نسل جدید اندروید ویژگی‌های بسیاری را به ارمغان خواهد آورد که از میان آن‌ها می‌توان به Doze اشاره کرد که به منظور صرفه‌جویی و ذخیره باتری، زمانی که گوشی در حال استفاده نیست، آن را به درستی مدیریت خواهد نمود.

نکسوس 6P جدید در سه نمونه 32 گیگابایت، 64 گیگابایت و 128 گیگابایت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین این گوشی در 4 رنگ آلومینیومی، گرافیتی، سفید یخی و طلایی در اختیار کاربران خواهد بود که گفته می‌شود رنگ طلایی آن در ابتدا منحصراً در اختیار کاربران ژاپنی قرار خواهد گرفت.

در اسلایدی دیگر می‌توانیم شاهد یک نمای خوب از طراحی این گوشی باشیم. در این تصاویر موقعیت دوربین عقب که در قسمت سمت چپ گوشی جا خوش کرده و برآمدگی شدیدی ندارد، به خوبی قابل رویت است.

به این نکته نیز باید اشاره کرد که نکسوس کوچکتر 5x نیز در یکی دیگر از اسلایدها به چشم می‌خورد.

سایر اسلایدهای موجود در این فایل لو رفته را ذیلا مشاهده می‌کنید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال