HTC One E9؛ پرچمدار فبلت‌های اچ‌تی‌سی خواهد بود؟

ظاهرا قرار است مانند سال گذشته، اچ‌تی‌سی یک فبلت پرچمدار از سری E با نام HTC One E9 معرفی کند. TENAA؛ مرکز صدور گواهینامه استاندار در چین، اخیرا گزارش کرده است که E9 دارای نمایشگر 5.5 اینچی بوده و شباهت زیادی به HTC One M9، پرچمدار جدید این شرکت دارد. این گوشی پشت خمیده و فلزی ندارد و بدنه […]

ظاهرا قرار است مانند سال گذشته، اچ‌تی‌سی یک فبلت پرچمدار از سری E با نام HTC One E9 معرفی کند.

TENAA؛ مرکز صدور گواهینامه استاندار در چین، اخیرا گزارش کرده است که E9 دارای نمایشگر 5.5 اینچی بوده و شباهت زیادی به HTC One M9، پرچمدار جدید این شرکت دارد. این گوشی پشت خمیده و فلزی ندارد و بدنه آن نسبتا مسطح به نظر می‌آید. بنا به گفته Upleaks، این گوشی هوشمند از پردازنده 64 بیتی و هشت هسته‌ای اسنپدراگون 810 (به جای چیپست مدیاتک) بهره خواهد برد.

از دیگر خصوصیات این گوشی می‌توان به رزولوشن QHD صفحه نمایش آن اشاره کرد، در حالی که One M9 از صفحه نمایشی با رزولوشن 1080p برخوردار است.

ممکن است One E9 در دو نسخه با سنسورهای مختلف برای دوربین اصلی عرضه شود. به این صورت که یک نسخه از آن، سنسور 13 مگاپیکسلی داشته و مدل دیگر با سنسور 4 مگاپیکسلی با تکنولوژی اولتراپیکسل عرضه شود.

البته هنوز مشخص نیست که این کمپانی کی و کجا تصمیم روانه کردن One E9 به بازار را دارد،  اما در کنگره جهانی موبایل بارسلون، مدیر امریکایی اچ‌تی‌سی؛ جیسون مکنزی، در مصاحبه با بیزینس اینسایدر به محصول جدیدی اشاره کرد که در راه است. او به کنایه گفته بود:

“ما خبر بزرگی در نیمه دوم ماه مارس داریم که ما را از سامسونگ و اپل متمایز خواهد کرد و آن کلید حل مشکلات خواهد بود.”

همانطور که از این خبر مشخص است، اچ‌تی‌سی تایید نکرده که منظور مکنزی عرضه ی HTC One E9 بوده است، بنابراین برای فهمیدن آن چند روزی باید صبر کنیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال