گوشی LeEco Le Max 3 با دوربین دوگانه و بدنه فلزی، 22 فروردین‌ماه معرفی می‌شود

شرکت LeEco با وجود وضعیت وخیم اقتصادی که دارد باز هم در حال ساخت دستگاه‎های جدید بوده و ظاهرا Le Max 3 در این بین از سایرین گوی سبقت را ربوده است. تصاویری از گوشی‎هوشمندی در محیط اینترنت منتشر شده که گوشی را نشان می‎دهد که معمولا تحت برند LeEco به بازار می‎آید، یعنی مدلی […]

شرکت LeEco با وجود وضعیت وخیم اقتصادی که دارد باز هم در حال ساخت دستگاه‎های جدید بوده و ظاهرا Le Max 3 در این بین از سایرین گوی سبقت را ربوده است. تصاویری از گوشی‎هوشمندی در محیط اینترنت منتشر شده که گوشی را نشان می‎دهد که معمولا تحت برند LeEco به بازار می‎آید، یعنی مدلی با داشتن طراحی فلزی ساده شده با حواشی باریک اطراف نمایشگر و کلیدهای نرم‎افزاری.

قابلیت برجسته‎ی این گوشی‎هوشمند استفاده از دوربین‎های دوگانه به همراه دو فلاش ال‎ای‎دی در زیر لنزها است. سایر امتیازها شامل پورت یو‎اس‎بی Type C، یک بدنه‎ی فلزی با برش‎های نامتقارن و حسگر اثرانگشت در پنل پشتی می‎شود.

براساس اطلاعات قبلی به بیرون درز شده، LeEco از سیستم روی چیپ اسنپ‎دراگون 821 استفاده می‎کند که در اکثر گوشی‎های رده‎بالای سال قبل و بعضی از مدل‎های اولیه‎ی سال 2017 به کار گرفته شده بود.

علاوه بر این گفته می‎شود این گوشی نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل به همراه 4 گیگابایت رم و حافظه‎داخلی 64 گیگابایت دارد. سیستم دوربین دوگانه را دو سنسور 13 مگاپیکسلی تشکیل می‎دهد، در حالی‎که دوربین جلو یک ماژول 16 مگاپیکسلی بوده و مدیریت بخش نرم‎افزاری بر عهده‎ی سیستم‎عامل اندروید 6.0.1 مارشملو و لانچر EUI 5.8 گذاشته شده است.

Le Max 3 که با نام Le X850 نیز شناخته می‎شود در تاریخ 22 فروردین‎ماه معرفی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال