گوشی LeEco Pro 3 در Geekbench رویت شد؛ رم 6 گیگابایتی و چیپست اسنپ‌دراگون 821

گوشی در پیش‎روی شرکت LeEco یعنی LeEco Pro 3 اخیرا هیجانی در دنیای فناوری به وجود آورده است، گوشی که از هر نظر دستگاه قدرتمندی است. این شرکت چینی به دفعات اپل را دست انداخته است، و حالا گفته می‎شود قصد دارد با راه‎ انداختن طوفانی بازار فبلت‎ها را آشفته کند، چون طبق اطلاعات مطرح […]

گوشی در پیش‎روی شرکت LeEco یعنی LeEco Pro 3 اخیرا هیجانی در دنیای فناوری به وجود آورده است، گوشی که از هر نظر دستگاه قدرتمندی است. این شرکت چینی به دفعات اپل را دست انداخته است، و حالا گفته می‎شود قصد دارد با راه‎ انداختن طوفانی بازار فبلت‎ها را آشفته کند، چون طبق اطلاعات مطرح شده LeEco Pro 3 دارای یک باتری بزرگ با گنجایش 5000 میلی‎آمپر ساعت، چیپست اسنپ‎دراگون 821 و 6 گیگابایت رم است تا عملا قادر به انجام هر کاری باشد. طبق بنچمارکی که در وب‎سایت Geekbench منتشر شده، استفاده از چیپست رده بالای جدید شرکت کوالکام برای دستگاه‎های موبایل یعنی SD821 و هم‎چنین 6 گیگابایت رم تایید شده است.

شاید برای شما هم جالب باشد با آن‎که این چیپست و این مقدار رم برای بعضی از افراد نظیر دُز بالایی از قدرت است، این مدل که در بنچمارک Geekbench ظاهر شده است به نظر مدل ابتدایی سری Pro 3 این شرکت به شمار می‎رود. اگر گزارشات قبلی صحت داشته باشند، مدل برتر دارای 8 گیگابایت رم خواهد بود، میزان حافظه‎ای که شاید از بسیاری از لپ‎تاپ‎ها نیز بیشتر باشد.

امتیاز به دست آمده توسط این دستگاه در بخش عملکرد تک هسته 2360 و در بخش چند هسته 6514 بوده است. این دستگاه قرار است دارای سیستم‎عامل اندروید 6.0.1 باشد و شماره‎مدل گوشی LeEco Pro 3، LEX720 قید شده است. همان شماره‎مدلی که گوشی به اصطلاح به اسم LeEco Le 2S Pro در بنچمارک AnTuTu توانست امتیاز عالی 158000 را به دست آورد. می‎توان در نتیجه استنباط کرد که گوشی‎های Le 2S Pro and و Pro 3 در واقع یک دستگاه هستند.

بنچمارک گوشی LeEco Pro 3

تا قبل از این‎که شاهد حضور شرکت LeEco در دره‎ی سیلیکونی باشیم، این شرکت تنها یک برند کوچک و حاشیه‎ای دیگر چینی با تخصص ساخت گوشی‎های هوشمند بود. ولی با توجه به موفقیت روز افزون شرکت‎های هم‎وطن، به خصوص اوج‎گیری تصاعدی شیائومی، به نظر LeEco نیز می‎خواهد غوغایی بر پا کند.

یقینا جاه‎‏طلبی این شرکت به چشم می‎آید، چه افراط باشد چه نباشد، سخت می‎توان دستگاهی که از یک چیپست رده بالای جدید و دو برابر رم به نسبت اکثر پرچم‎دارها استفاده می‎کند را نادیده گرفت. مخصوصا این‎که فراموش نکنید حضور در دره‎ی سیلیکونی، برخلاف سایر برندهای بسیار موفق چینی، به این معنا است که این گوشی در ایالات‎متحده نیز عرضه می‎شود و یقینا به زودی شاهد حضور آن در بسیاری از بازارهای جهانی خواهیم بود.

ما امیدواریم که به زودی اطلاعات بیشتری در رابطه با قابلیت‎ها، مشخصات‎ فنی، قیمت و زمان ورود این گوشی به بازار به دست آوریم چون ظاهرا فردا از آن رونمایی خواهد شد. پس با ما همراه باشید چون به زودی تمامی اخبار را به گوش شما خواهیم رساند!

تصاویر منتسب به گوشی LeEco Pro 3 را در زیر می‎توانید مشاهده کنید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال