گوشی LeEco Pro 3 با وجود باتری 5000 میلی‌آمپری بدنه نازک 7 میلی‌متری خواهد داشت

براساس گزارش‌های رسیده از چین گوشی LeEco Pro 3 که هفته‌ی گذشته بنچمارک AnTuTu آن دیده شد، به باتری قدرت‌مند 5000 میلی‌آمپری مجهز خواهد شد. اگر انتظار دارید این ظرفیت بالای باتری باعث افزایش قطر گوشی شود باید بگوییم که LeEco Pro 3 تنها 7 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. علاوه‌براین، شایعه‌ی منتشر شده  چنین گفته است […]

براساس گزارش‌های رسیده از چین گوشی LeEco Pro 3 که هفته‌ی گذشته بنچمارک AnTuTu آن دیده شد، به باتری قدرت‌مند 5000 میلی‌آمپری مجهز خواهد شد. اگر انتظار دارید این ظرفیت بالای باتری باعث افزایش قطر گوشی شود باید بگوییم که LeEco Pro 3 تنها 7 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. علاوه‌براین، شایعه‌ی منتشر شده  چنین گفته است که LeEco Pro 3 با نرم‌افزاری به‌روز که تمرکز اصلی خود را بر روی پخش ویدئو‌ها خواهد گذاشت عرضه می‌شود.

اگر بخواهیم نگاهی به شایعات گذشته و بنچمارک لو رفته از این گوشی بیندازیم به چیپست اسنپ‌دراگون 821 و 6 گیگابایت رم برمی‌خوریم. 64 گیگابایت فضای داخلی، دوربین اصلی 16 و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی از دیگر مشخصه‌های این گوشی به شمار می‌روند. فعلا اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی و زمان معرفی و عرضه‌ی رسمی آن در دسترس نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال