شرکت LeEco از Le Pro 3 AI Edition رونمایی کرد

گوشی‎هوشمند شرکت LeEco مجهز به سیستم دوربین دوگانه که در تصاویر به بیرون درز یافته شبیه به صورت یک ربات بود در نهایت نامی برای خود پیدا کرده است. این شرکت چینی روز گذشته از این گوشی تحت اسم Le Pro 3 AI Edition رونمایی کرد. این گوشی برخلاف تصور قبلی Le Max 3 نیست. […]

گوشی‎هوشمند شرکت LeEco مجهز به سیستم دوربین دوگانه که در تصاویر به بیرون درز یافته شبیه به صورت یک ربات بود در نهایت نامی برای خود پیدا کرده است. این شرکت چینی روز گذشته از این گوشی تحت اسم Le Pro 3 AI Edition رونمایی کرد. این گوشی برخلاف تصور قبلی Le Max 3 نیست.

از تاریخ 25 فروردین‎ماه این گوشی به رنگ‎های رزگلد، طلایی و مشکی در قالب دو مدل “استاندارد” و “eco” وارد بازار چین می‎شود که مدل دوم نسخه‎ی رده‎بالای این گوشی است.

مدل استاندارد گوشی Le Pro 3 AI Edition یک نمایشگر لمسی 5.5 اینچی با رزولوشن فول‎ اچ‎دی و هم‎چنین دو دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت (یکی رنگی و دیگری سیاه و سفید) با نسبت کانونی f/2.0، فناوری فوکوس خودکار تشخیص فازی و فلاش ال‎ای‎دی دوتایی دارد. امکان ضبط ویدئو با کیفیت 4k با نرخ 30 فریم بر ثانیه نیز دیده می‎شود و کاربر می‎تواند در حالت ضبط اچ‎دی‎ با نرخ 120 فریم بر ثانیه ویدئوهای اسلوموشن بگیرد.

دوربین سلفی یک ماژول 8 مگاپیکسلی با لنزهای f/2.2 و اندازه پیکسل 1.4 میکرومتر با میدان دید 76.5 درجه است. در قلب مدل استاندارد چیپست Helio X23 مدیاتک به همراه 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‎داخلی قرار داده شده است. این گوشی باتری با ظرفیت 4000 میلی‎آمپرساعت دارد و مدیریت بخش نرم‎افزاری را اندروید مارشملو 6.0 به همراه لانچر EUI شرکت LeEco برعهده گرفته‎اند.

در مدل “eco” شاهد افزایش حافظه‎داخلی به 64 گیگابایت و سیستم روی چیپ قدرتمندتر Helio X27 مدیاتک هستیم. سایر مشخصات با مدل استاندارد یکی است. هر دو گوشی ابعاد 152.4 در 75.1 در 7.5 میلی‎متر و 168 گرم وزن دارند.

Le Pro 3 AI Edition با قیمت 1799 یوآن چین (در حدود 260 دلار) برای مدل استاندارد و 2399 یوآن چین (در حدود 347 دلار) برای مدل “eco” به بازار خواهد آمد.

بدون توجه به مدل خریداری شده، کاربران می‎توانند از هوش‎مصنوعی این سیستم یعنی دستیار صوتی به نام LeLe استفاده کنند. این دستیار قادر به برقراری ارتباط حتی در زمان خاموشی صفحه‎نمایش بوده و ظاهرا با تمامی اپلیکیشن‎های شرکت LeEco ادغام شده است. LeLe به مرور زمان با درک بهتر رفتار کاربر و عادات او بهتر می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال