نتایج بنچمارک AnTuTu گوشی Le Pro 3 منتشر شد

به نظر می‌آید که امسال شرکت چینی LeEco در بخش گوشی‌های هوشمند حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن داشته باشد. زیرا هم اینک اطلاعات یک گوشی هوشمند جدید ازآن در بنچمارک‌ مشهور آنتوتو لو رفته است که توانسته امتیازی بالاتر از 150 هزار ار کسب نماید. در حقیقت امروز تصویری از وب سایت آنتوتو در رسانه‌ها منتشر […]

به نظر می‌آید که امسال شرکت چینی LeEco در بخش گوشی‌های هوشمند حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن داشته باشد. زیرا هم اینک اطلاعات یک گوشی هوشمند جدید ازآن در بنچمارک‌ مشهور آنتوتو لو رفته است که توانسته امتیازی بالاتر از 150 هزار ار کسب نماید. در حقیقت امروز تصویری از وب سایت آنتوتو در رسانه‌ها منتشر شد که نشان می‌داد یک گوشی توانسته است با کسب امتیاز بسیار بالای 163,546 در مکان اول بایستد.

LeEco-Le-Pro-3 (1)

این گوشی هوشمند پرقدرت با نام LeEco Le Pro 3 به بازار عرضه خواهد شد. این گوشی با موردی که با نام Le Pro 2S شناخته می‌شد کمی تفاوت دارد. البته به نظر می‌آید هر دو گوشی به سیستم‌های مشابهی تجهیز شده باشند. در حقیقت هر دو گوشی دارای تراشه پرقدرت اسنپدراگون 821 کوالکام بوده و از این نظر هر دو گوشی می‌توانند امتیازات بالایی را کسب نمایند. هر چند وجود چند قطعه بیشتر یا کمتر می‌توانند امتیازات آن دو را گوناگون سازد.

البته هنوز هیچ سند خاصی نیز به جهت تایید تصویر مربوط به وب سایت آنتوتو و تست مربوط به آن وجود ندارد. این تصویر قبلا برای اولین بار در شبکه Weibo چینی منتشر شده بود. در هر صورت بهتر است به این نکته اشاره کنیم که گوشی هوشمند مزبور دارای میزان حافظه رم شش گیگابایتی بوده و البته جالب است بدانید که شرکت LeEco قبلا اعلام کرده بود که ممکن است از حافظه رم هشت گیگابایتی استفاده نماید. البته صحبت کردن در مورد این میزان از حافظه رم در یک گوشی هوشمند عمل بسیار عجیبی به نظر می‌رسد. در هر حال اگر اطلاعات مربوط به گوشی Le Pro 2S/3 درست باشد، چشم‌پوشی از امتیازت کسب شده توسط آن عملی نخواهد بود.

همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید این گوشی هوشمند از میزان حافظه داخلی پیش فرض 64 گیگابایتی برخوردار بوده و دارای دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز هست.

انتظار می‌رود شرکت LeEco این گوشی را یک ماه دیگر به طور رسمی معرفی کند. اما هنوز معلوم نیست که این گوشی جدید دقیقا به چه میزان قیمت خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال