دوربین M10 لایکا احتمالاً 29 دی‌ماه معرفی می‌شود

اگر منتظر هستید تا ببینید دوربین بعدی Leica برای فروش در بازارها چه چیزی خواهد بود، خبر خوب برای شما این است که بزودی این دوربین معرفی خواهد شد و نیازی به انتظار زیاد برای دیدن آن ندارید. بر اساس دعوت صورت گرفته از سوی Leica Rumors برای کنفرانس 29 دی‌ماه این شرکت، انتظار می‌رود دوربین بعدی […]

اگر منتظر هستید تا ببینید دوربین بعدی Leica برای فروش در بازارها چه چیزی خواهد بود، خبر خوب برای شما این است که بزودی این دوربین معرفی خواهد شد و نیازی به انتظار زیاد برای دیدن آن ندارید. بر اساس دعوت صورت گرفته از سوی Leica Rumors برای کنفرانس 29 دی‌ماه این شرکت، انتظار می‌رود دوربین بعدی آنها در این کنفرانس معرفی شود.

از این کنفرانس انتظار معرفی دوربین جدید این کمپانی با نام Leica M10 می‌رود. این دوربین قرار است جایگزین مناسبی برای دوربین Leica M9 باشد که در سال 20099 معرفی شد. درحقیقت شایعات معرفی Leica M10 در سال 2012 مطرح شد ولی به‌نظر می‌رسد سرانجام این شایعات در سال 2017 به حقیقت خواهند پیوست و این دوربین اوایل سال آینده معرفی شود.

با توجه به گفته‌های Leica Rumors که برای این دوربین پرونده‌ی FCC تشکیل شده است، می‌توان از وجود دوربینی جدید اطمینان داشت ولی به هیچ عنوان نمی‌توان درمورد ویژگی‌ها و امکانات آن صحبت کرد؛ چراکه هیچ مدرک معتبری در این زمینه وجود ندارد. بر اساس عکس‌های منتشر شده از این محصول حدس‌ها و شایعاتی مطرح شده است ولی همان‌طور که پیش‌تر هم گفتیم هیچ مدرک معتبری در این زمینه وجود ندارد.

بر اساس این شایعات، طراحی دوربین به‌صورت کامل تغییر کرده است و چشم‌انداز جدیدی برای کاربران خود رقم زده است. کمپانی Leica در سالهای گذشته تغییرات جذابی را در دستگاه‌های خود ایجاد کرده است که معرفی قابلیت Leica Q یکی از آنها است. این قابلیت تصویری فول فریم را به کاربر ارائه می‌دهد که به‌نظر می‌رسد از تلفیق دوربین های سری X100 فوجی فیلم و دوربین های فول فریم کامپکت سونی به‌وجود آمده باشد. حالا باید تا 29 دی منتظر ماند و دید که چه قابلیت‌های جدید و جذابی به Leica M10 افزوده شده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال