پلتفرم وام دهی رمز ارز توسط صرافی بایننس

صرافی بایننس (Binance) در بیانیه جدید خود از پلتفرم وام دهی رمز ارز خود رونمایی کرده است. فعالان حوزه رمز ارز به این اقدام واکنش خوبی نشان نداده اند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از  Bitcoinist، پلتفرم وام دهی بایننس به این صورت عمل میکند که کاربر میتواند […]

صرافی بایننس (Binance) در بیانیه جدید خود از پلتفرم وام دهی رمز ارز خود رونمایی کرده است. فعالان حوزه رمز ارز به این اقدام واکنش خوبی نشان نداده اند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از  Bitcoinist، پلتفرم وام دهی بایننس به این صورت عمل میکند که کاربر میتواند سهام خود را برای مدت زمان مشخص مثلا 14 روز اجاره دهد و سود حاصل از آن را بدست آورد. نرخ های سود برای ارزهای مختلف بصورت سالیانه درنظر گرفته شده است. اما ارز این شرکت به نام BNB بالاترین نرخ سود را داراست.

واکنش به این اقدام بایننس مثبت نبوده است و جامعه ارز دیجیتال برای آن مشکلاتی را در آینده پیش بینی میکند. خصوصاً اینکه یکی از روش های پرداخت سود از طریق رمز ارز تتر (Thether) انجام خواهد گرفت. و در آینده ممکن است به کلاهبرداری ختم شود. مانند آنچه که در سال 2018 توسط پلتفرم بیت کانکت (Bitconnect) انجام شد.

بایننس قصد دارد در دنیای ارز دیجیتال در سکوی اول قرار بگیرد و بنظر میرسد رویاهای بزرگی را برای آینده در سر دارد. اما رمز ارزها قرار است بعنوان پول غیرمتمرکز از کلیه عوامل محدود کننده مانند مبادلات متمرکز، شرکت ها، توکن ها و مبادلات کلاهبرداری جدا باشند. اما سیستم مبادلاتی صرافی بایننس کاملاً خلاف قوانین دنیای رمز ارزها در نظر گرفته شده و سرمایه کاربران را به دست شرکت های نفر سوم می اندازد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال