Lenovo اکتساب موتورولا از گوگل را تکمیل کرد

Lenovo امروز اعلام کرد که اکتساب موتورولا از گوگل را با هزینه ی 2.91 دلار تکمیل کرده است. دفتر مرکزی موتورولا در شیکاگو و نام تجاری آن دست نخورده باقی مانده است، اما در حال حاضر یک شرکت زیرمجموعه ی Lenovo می باشد. Lenovo موتورولا را به عنوان یک شرکت تابعه تماما متعلق به خود به […]

Lenovo امروز اعلام کرد که اکتساب موتورولا از گوگل را با هزینه ی 2.91 دلار تکمیل کرده است. دفتر مرکزی موتورولا در شیکاگو و نام تجاری آن دست نخورده باقی مانده است، اما در حال حاضر یک شرکت زیرمجموعه ی Lenovo می باشد.

Lenovo موتورولا را به عنوان یک شرکت تابعه تماما متعلق به خود به کار می گیرد و صاحب نام تجاری و نمونه کارهایی می باشد که محصولات فعلی آن شامل موتو ایکس (2014)، موتو جی (2014) و موتو 360 می باشد.

Yang Yuanqing، رئیس و مدیر عامل Lenovo گفت: “امروز ما یک نقطه عطف تاریخی برای Lenovo و موتورولا را به دست آوردیم و با هم آماده برای رقابت، رشد و پیروزی در بازار جهانی گوشی های هوشمند هستیم. با قرارگیری در جایگاه سوم و داشتن رقیب معتبری در رتبه دوم گوشی های هوشمند، ما آنچه که مورد نیاز بازار است به آن خواهیم داد: انتخاب، رقابت و یک جرقه جدید از نوآوری.”

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال