گوشی مشترک لنوو و موتورولا با نام تینک فون معرفی شد

گوشی جدید Thinkphone by Motorolaدر نمایشگاه CES 2023معرفی شد‌ این گوشی منحصر بفرد محصول مشترک لنوو و موتورولا این که شباهت زیادی به لپ تاپ های تینک پد لنوو دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این رندرهایی از گوشی مشترک لنوو و موتورولا منتشر شده بود. اکنون نیز این محصول […]

گوشی جدید Thinkphone by Motorolaدر نمایشگاه CES 2023معرفی شد‌ این گوشی منحصر بفرد محصول مشترک لنوو و موتورولا این که شباهت زیادی به لپ تاپ های تینک پد لنوو دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این رندرهایی از گوشی مشترک لنوو و موتورولا منتشر شده بود. اکنون نیز این محصول در نمایشگاه CES بطور رسمی رونمایی شد.

گوشی تینک فون دارای یک نمایشگر ۶.۶ اینچی است که با رزولوشن فول اچ دی پلاس عرضه میشود. همچنین نرخ نوسازی آن ۱۴۴ هرتز است و از HDR10+ نیز پشتیبانی میکند.

تراشه بکار رفته در این گوشی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است و قرار است در نسخه هایی با رم ۸ یا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ عرضه شود.

در این گوشی دکمه قرمز معروف مربوط به لپ تاپ های تینک پد قرار گرفته است . کاربر می تواند بسته به نیاز خود آن را شخصی سازی کند‌. فریم آن از جنس آلومینیوم و به رنگ مشکی کربنی عرصه خواهد شد. به لطف استاندارد نظامی MIL-STD 810H و IP68 می تواند تا عمق ۱.۵ متری به مدت ۳۰ دقیقه دوام بیاورد و در صورت سقوط از ارتفاع ۱.۲۵ متری نیز سالم خواهد ماند.

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن نیز از شارژ سیمی ۶۸ پاتی پ بی سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می کند. پنل پشتی نیز میزبان یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهمراه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است. دوربین سلفی درون حفره و ۳۲ مگاپیکسل است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال