لنوو از ورک استیشن قدرتمند خود با نام ThinkStation P360 Ultra رونمایی کرد

ورک استیشن جدید لنوو با نام ThinkStation P360 Ultra مجهز به تراشه اینتل سری آلدرلیک و 4 اسلات SODIMM  و پشتیبانی از حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه ECC معرفی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تولید و عرضه دستگاه های کوچک با قدرت محاسباتی بالا با کمک معماری پردازنده های مرکزی و گرافیکی […]

ورک استیشن جدید لنوو با نام ThinkStation P360 Ultra مجهز به تراشه اینتل سری آلدرلیک و 4 اسلات SODIMM  و پشتیبانی از حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه ECC معرفی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تولید و عرضه دستگاه های کوچک با قدرت محاسباتی بالا با کمک معماری پردازنده های مرکزی و گرافیکی جدید افزایش یافته است. از طرفی فرم فاکتور کوچک برای حرفه ای ها به یک سیستم محبوب تبدیل شده است. به طوری که هم اکنون این ورک استیشن ها میتوانند قابلیت هایی مانند CAD، مدلسازی و شبیه سازی را همانند رایانه های قدرتمند در سیستم های کوچکتر انجام دهند.

 طبق گزارش AnandTech لنوو از ورک استیشن جدید خود رونمایی کرد که به نظر می رسد این محصول همراه با گسترش فعالیت لنوو در بازار رایانه‌های شخصی قدرتمند خواهد بود. لنوو در سیستم Ultra از تراشه آلدرلیک اینتل با نام W680 استفاده کرد. همچنین در این سیستم از کارت های گرافیک به صورت اختیاری از جمله RTX A5000 Mobile میتوان استفاده کرد. به دلیل وجود چهار اسلات  SODIMM می توان حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه در این دستگاه قرار داد. با توجه به نوع انتخاب پردازنده مرکزی و گرافیکی این دستگاه قادر است آداپتور برق اکسترنال ۱۷۰ وات، ۲۳۰ وات یا ۳۰۰ وات با راندمان ۸۹ درصد به کاربر عرضه کند.

 در پنل پشتی پورت های PCIe، M.2 و SATA III قرار دارند. در پنل جلویی نیز USB 3.2 Gen2 Type-A، USB-C تاندربولت و DisplayPort 1.4 بهمراه RJ45 LAN قرار گرفته است. لنوو در این ورک استیشن به کاربر اجازه می دهد علاوه بر استفاده از پردازنده گرافیکی مجزا در اسلاتPCIe 4.0  از کارت PCIe 3.0 x4 همانند آداپتور اترنت گیگابیت نیز استفاده کند. ابعاد کوچک این ورک استیشن در نتیجه استفاده از مادربرد دو طرفه سفارشی شده است که در آن یک سیستم خنک کنندگی منحصر به فرد نیز بکار گرفته شده است. این سیستم نیز همانند دیگر دستگاه های شخصی، تجاری و حرفه ای لنوو به گواهی ISV از شرکتهایی مانند PTC، Dassault، ANSYS، زیمنس و Autodesk برای درجه های نظامی مجهز است. لنوو قصد دارد مدل پایه این دستگاه را با قیمت ۱۲۹۹ دلار به بازار عرضه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال