لنوو از کامپیوتر جیبی LAVIE MINI با نمایشگر ۸ اینچی رونمایی کرد

شرکت لنوو نیز مانند دیگر شرکت های فناوری در آستانه نمایشگاه CES2021 از دو محصول جدید خود به نام کامپیوتر جیبی LAVIE MINI و لپ تاپ LAVIE Pro Mobile رونمایی کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مح صولات جدید لنوو به نام‌های LAVIE MINIو LAVIE Pro Mobile از سری LAVIE با […]

شرکت لنوو نیز مانند دیگر شرکت های فناوری در آستانه نمایشگاه CES2021 از دو محصول جدید خود به نام کامپیوتر جیبی LAVIE MINI و لپ تاپ LAVIE Pro Mobile رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مح صولات جدید لنوو به نام‌های LAVIE MINIو LAVIE Pro Mobile از سری LAVIE با همکاری این شرکت با NEC تولید شدند. LAVIE MINI یک کامپیوتر جیبی با صفحه نمایش ۸ اینچی است که می‌تواند به وسایل جانبی مختلفی متصل شود. محصول دیگر یک لپ تاپ است که هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نشده است.

محصول اصلی و جذاب لنوو کامپیوترجیبی LAVIE MINI است که در آن از پردازنده  Core i7 استفاده شده است. گرافیک این دستگاه از نوع Iris Xe بوده و صفحه نمایش لمسی آن به دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است. این کامپیوتر بسیار کوچک حدود ۵۷۹ گرم وزن دارد. از دیگر ویژگی‌های کامپیوتر جیبی لنوو امکان اتصال لوازم جانبی مختلف به آن است. همچنین این مینی کامپیوتر می‌تواند به یک کامپیوتر بزرگتر متصل شده و نقش یک کنترلر بازی را ایفا کند. دربدنه این کامپیوتر خروجی های HDMI و چند پورت USB-C و USB-A دیده می شود.

صفحه کلید تعبیه شده بر روی این کامپیوتر حالت غیر معمول داشته و به صورت دایره وار همانند ماشین تحریر طراحی شده است. از لپ تاپ LAVIE Pro Mobile اطلاعات زیادی در دسترس نیست. اما احتمالاً با قیمت ۱۷۰۰ دلار راهی بازار خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال