لپ تاپ تاشدنی هیبریدی لنوو احتمالا در سال 2020 عرضه خواهد شد

لپ تاپ Think pad X1 لنوو احتمالا در سه ماهه نخست 2020 عرضه خواهد شد. این لپ تاپ از نمایشگر OLED با ویژگی 2K بهره برده و یک لپ تاپ تبدیل پذیر تاشدنی محسوب میشود. با توجه به تاریخ اعلامی ان شرکت ، لپ تاپ تینک پد لنوو پیش از محصول تازه معرفی شده مایکروسافت […]

لپ تاپ Think pad X1 لنوو احتمالا در سه ماهه نخست 2020 عرضه خواهد شد. این لپ تاپ از نمایشگر OLED با ویژگی 2K بهره برده و یک لپ تاپ تبدیل پذیر تاشدنی محسوب میشود. با توجه به تاریخ اعلامی ان شرکت ، لپ تاپ تینک پد لنوو پیش از محصول تازه معرفی شده مایکروسافت وارد بازار خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، لنوو هفته پیش در مراسم Canalys Channels Forum در شهر بارسلونا بطور رسمی اعلام کرد که لپ تاپ تینک پد لنوو در سه ماهه اول سال 2020 وارد بازار خواهد شد. مدیر اجرایی ارشد لنوو با اعلام اینکه این لپ تاپ از لحاظ سخت افزاری کاملا آماده است ، افزود : ما به دنبال رفع مشکلات نرم افزاری هستیم . که برخی از آنها بطور کامل از حیطه اختیار ما خارج است. این صحبت ها کاملا مشابه آن چیزی است که مایکروسافت در مورد ویندوز ویژه 10 گفته بودند.

در لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر تینک‌پد ایکس وان از تراشه اینتل استفاده شده است. احتمالا سیستم عامل آن نیز همان ویندوز 10x خواهد بود. این ویندوز سفارشی برای تبلت هایی با دو نمایشگر و دستگاههای تاشدنی عرضه شده بود. در سرفیس نئو از دو نمایشگر مجزا استفاده شده است در حالیکه تینک‌پد ایکس وان از یک نمایشگر تاشدنی لولای خاصی برای تاشدن بهره برده است. عرضه این محصول پیش از سرفیس نئو میتواند چالش بزرگی برای مایکروسافت ایجاد کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال