لنوو کیبورد گیمینگ Xiaoxin K6 را معرفی کرد؛ گزینه‌ای جذاب و اقتصادی برای گیمرها

لنوو با معرفی کیبورد گیمینگ جدید Xiaoxin K6، گزینه‌ای جذاب برای گیمرهایی که به دنبال کیبوردی با کیفیت و قیمت مناسب هستند، ارائه کرده است. این کیبورد با طراحی مینیمال و امکانات شخصی‌سازی بالا، تجربه‌ای دلپذیر برای گیمرها فراهم می‌کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، کیبورد جدید لنوو به سوئیچ‌های مغناطیسی اختصاصی […]

لنوو با معرفی کیبورد گیمینگ جدید Xiaoxin K6، گزینه‌ای جذاب برای گیمرهایی که به دنبال کیبوردی با کیفیت و قیمت مناسب هستند، ارائه کرده است. این کیبورد با طراحی مینیمال و امکانات شخصی‌سازی بالا، تجربه‌ای دلپذیر برای گیمرها فراهم می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، کیبورد جدید لنوو به سوئیچ‌های مغناطیسی اختصاصی مجهز است. این سوئیچ‌ها با طراحی منحصر به فرد لنوو، سرعت پاسخگویی بسیار بالایی داشته و برای بازی‌های رقابتی ایده‌آل هستند. همچنین با طراحی 68 کلیدی، این کیبورد فضای کمتری روی میز کار شما اشغال می‌کند.  در این کیبورد با 14 حالت نورپردازی، 4 سطح روشنایی و 6 رنگ قابل تنظیم، می‌توانید کیبورد خود را با هر سلیقه‌ای شخصی‌سازی کنید. طبق اعلام شرکت سازنده نرم‌افزار اختصاصی لنوو به شما امکان می‌دهد تنظیمات کیبورد را به دلخواه خود تغییر دهید.این کیبورد با قیمت بسیار رقابتی، گزینه‌ای عالی برای گیمرهایی است که می‌خواهند بدون صرف هزینه زیاد، یک کیبورد با کیفیت داشته باشند.

در حال حاضر، این کیبورد تنها در چین و از طریق وب‌سایت JD.com قابل خریداری است. هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی آن منتشر نشده است. لنوو Xiaoxin K6 یک کیبورد گیمینگ جذاب با قیمت مناسب است که ویژگی‌های مورد نیاز برای یک تجربه بازی روان را ارائه می‌دهد. اگر به دنبال یک کیبورد با کیفیت و قابل تنظیم هستید، این کیبورد می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.