لنوو یک مدل خاص از پاوربانک خود را به دلیل خطر آتش سوزی از بازار جمع آوری می کند

لنوو یکی از محصولات پاوربانک خود را به دلیل خطر آتش سوزی جمع آوری می کند. این شرکت اعلام کرد این اقدام به دلیل نگرانی های امنیتی از جمله انفجار انجام میشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پاوربانک لنوو که اکنون با مشکل فنی مواجه شده است در زمان عرضه ۱۴۰ دلار […]

لنوو یکی از محصولات پاوربانک خود را به دلیل خطر آتش سوزی جمع آوری می کند. این شرکت اعلام کرد این اقدام به دلیل نگرانی های امنیتی از جمله انفجار انجام میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پاوربانک لنوو که اکنون با مشکل فنی مواجه شده است در زمان عرضه ۱۴۰ دلار بود که با هدف شارژ لپ تاپ ها تولید و به بازار عرضه شده بود. به گفته لنوو این پاوربانک ها به محصولات تولید شده از دسامبر ۲۰۲۱ تا ژوئن ۲۰۲۲ تعلق دارند.

این محصول در کلیه بازارها از جمله بازار ایالات متحده عرضه شد. مشکل فنی اعلام شده نیز احتمال شل شدن پیچ های داخلی و امکان ایجاد اتصال کوتاه و افزایش دمای شدید باتری لیتیوم یونی آن اعلام شده است. این پاوربانک با وجود مزیت های فراوان احتمال خطر آتش سوزی را به دلیل نقص فنی افزایش می دهد. این باتری امکان واکنش شدید با هوا را دارد و بدین ترتیب گرمای زیادی تولید خواهد شد که در نهایت منجر به آتش سوزی میشود.

این شرکت از دارندگان این پاوربانک درخواست کرده تا با وارد کردن شماره سریال دستگاه در سایت و تایید آن، درخواست تعویض آن را ثبت کنند. همچنین کاربران موظفند تا عکس برچسب سریال دستگاه را نیز برای لنوو ارسال کنند. لنوو از کاربران خواسته تا پاوربانک خود را در محلی دور از سکونت رها کنند. البته این موضوع برای کاربران ایالات متحده باید طبق قوانین محلی اتحاد گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال