لنوو Phab 2 Pro را معرفی کرد؛ اولین گوشی‌هوشمند از پروژه تانگو

همان‎طور که اخیرا شایعه شده بود، شرکت لنوو از اولین گوشی‎هوشمند پروژه‎ی تانگو رونمایی کرد. این گوشی Phab 2 Pro نام دارد و ساخت آن بیشتر از یک سال طول کشیده است. این گوشی محصول بعدی پروژه‎ی تانگو بعد از تبلت تانگو به شمار می‎رود که در سال 2014 رونمایی شد، سالی که اوایل آن […]

همان‎طور که اخیرا شایعه شده بود، شرکت لنوو از اولین گوشی‎هوشمند پروژه‎ی تانگو رونمایی کرد. این گوشی Phab 2 Pro نام دارد و ساخت آن بیشتر از یک سال طول کشیده است. این گوشی محصول بعدی پروژه‎ی تانگو بعد از تبلت تانگو به شمار می‎رود که در سال 2014 رونمایی شد، سالی که اوایل آن شاهد اعلام خبر پروژه‎ی تانگو از سوی این شرکت و گوگل بودیم.

موضوع اصلی تانگو داشتن یک تجربه‎ی AR (واقعیت افزوده) است که در پس زمینه “محو می‎شود”، یعنی چیز آشکاری نیست ولی به شما کمک می‎کند که کارهای مختلف را بهتر و ساده‎تر انجام دهید. گوگل فکر می‎کند که قابلیت‎های AR به عنوان مثال تبدیل به جی‎پی‎اس‎های نسل بعد خواهند شد.

gsmarena_004

گوشی Phab2 Pro دارای یک بدنه‎ی یکپارچه‎ی فلزی است و در رنگ‎های طلایی یا نقره‎ای روانه‎ی بازار خواهد شد. این گوشی یک صفحه‎ی نمایش لمسی با فناوری IPS و رزولوشن QHD و ابعاد 6.4 اینچ به همراه 4 دوربین خواهد داشت. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو، یک دوربین 16 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین عمقی و یک دوربین دنبال کننده‎ی حرکت، همگی در عقب، دیده می‎شوند. محصول جدید لنوو دارای سیستم‎عامل اندروید مارشملو 6.0 بوده و یک حسگر اثرانگشت با باتری با ظرفیت 4050 میلی‎آمپر دارد. در قلب آن چیپست اسنپ‎دراگون 652 کوالکام دیده می‎شود و می‎تواند صدا را با کیفیت صدای محیطی 5.1 به لطف فناوری Atmos دالبی بگیرد. سایر مشخصات این گوشی عبارتند از یک حافظه‎ی 64 گیگابایتی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه‎ی خارجی و 4 گیگابایت رم.

gsmarena_005

به لطف پروژه‎ی تانگو، این گوشی از دوربین‎های حس کننده‎ی عمق و دنبال کننده‎ی حرکت برای بررسی مساحت و اطراف استفاده می‎کند تا بتواند مکان‎هایی (به عنوان مثال اتاق‎ها) که قبلا گوشی در آن‎جا بوده است را بشناسد. هم‎چنین فضاهای فیزیکی را نقشه‎نگاری می‎کند، اجسام را می‎تواند دنبال کند و می‎تواند افکت‎های مجازی را که در آن‎ها یک فضای جهان واقعی قرار دارد، منعکس کند. این گوشی می‎تواند به شما در مسیریابی در مکان‎های داخلی کمک کند یا اطلاعاتی در رابطه با اجسامی که مشاهده کرده است فراهم کند. لنوو نوید ارائه‎ی یک فروشگاه اپلیکیشن‎ مخصوص برای چنین محتوای تانگویی بر روی گوشی Phab 2Pro داده است که در آغاز در حدود 25 اپلیکیشن در خود جا می‎دهد و تعداد آن‎ها تا انتهای سال احتمالا به 100 عدد خواهد رسید.

Lenovo Phab2 Pro از مردادماه به صورت آنلاین و از شهریورماه در فروشگاه‎ها برای فروش موجود خواهد بود. این گوشی به صورت بین‎المللی عرضه می‎شود، گرچه در ایالات متحده توسط شرکت Best Buy به فروش خواهد رسید. قیمت آن به حالت قفل نشده 499 دلار خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال