لنوو اولین تلفن هوشمند ویندوزی خود را وارد بازار خواهد کرد

شرکت لنوو که از تولید کنندگان معروف سیستم های کامپیوتری در جهان است، چند سالی است که میان کاربران محبوبیت خوبی پیدا کرده است. این کمپانی در راستای سیاست‌های تولید خود، قصد دارد علاوه بر سیستم‌های ویندوزی، در بازار اسمارت فون‌های ویندوزی هم قدم بگذارد. کمپانی بزرگ مایکروسافت در جریان مراسم WinHEc در کشور چین، اعلام […]

شرکت لنوو که از تولید کنندگان معروف سیستم های کامپیوتری در جهان است، چند سالی است که میان کاربران محبوبیت خوبی پیدا کرده است. این کمپانی در راستای سیاست‌های تولید خود، قصد دارد علاوه بر سیستم‌های ویندوزی، در بازار اسمارت فون‌های ویندوزی هم قدم بگذارد.
کمپانی بزرگ مایکروسافت در جریان مراسم WinHEc در کشور چین، اعلام کرد که لنوو قصد دارد تا آخر سال 2015 برنامه‌هایی را برای عرضه اسمارت فون‌های ویندوزی به اجرا بگذارد.
ظاهرا لنوو قراردادی را با شرکت چایناموبایل منعقد کرده که به واسطه این قرارداد، تا اواخر سال جاری میلادی گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل ویندوز را به بازار عرضه خواهد کرد.
شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد مشخصات و ویژگی‌های این اسمارت‌فون‌های لنوو شروع شده و همگی بر این باورند که احتمالا این گوشی‌ها جزء گوشی‌های میان‌رده خواهند بود.
مایکروسافت پیش از این در وبلاگ خود اعلام کرده بود که ویندوز 10 را تابستان سال جاری به صورت عمومی عرضه خواهد کرد و بر این باور است که یکی از عوامل دستیابی به موفقیت در عرضه ویندوز 10 و گسترش آن میان کاربران، تعامل و همکاری خود با سایر رهبران تکنولوژی و کمپانی‌های مطرح این حوزه است. حال ظاهرا یکی از پیشگامان این موضوع شرکت لنوو خواهد بود که اسمارت فون‌های خود را با ویندوز 10 عرضه کرده و همچنین برای ارتقای سیستم‌عامل رایانه‌های خود، به ویندور 10 می اندیشد.
هنوز جزئیات زیادی در مورد این سیاست لنوو در اختیار نیست و مشخص نشده که آیا لنوو یک ویندوز فون تولید خواهد کرد و یا بیشتر!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال