تبلت Lenovo Tab M10 5G با ۶ گیگابایت رم و اندروید ۱۱ در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

به زودی لنوو از Lenovo Tab M10 5G با ۶ گیگابایت رم و اندروید ۱۱ بهمراه صفحه نمایش ۱۰ اینچی رونمایی خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از ورج، لنوو بر روی یک تبلت جدید از خانواده M کار می کند. برخی مشخصات این تبلت همانند صفحه نمایش و برخی […]

به زودی لنوو از Lenovo Tab M10 5G با ۶ گیگابایت رم و اندروید ۱۱ بهمراه صفحه نمایش ۱۰ اینچی رونمایی خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از ورج، لنوو بر روی یک تبلت جدید از خانواده M کار می کند. برخی مشخصات این تبلت همانند صفحه نمایش و برخی مشخصات فنی آن فاش شده است. در  بنچمارک گیک‌بنچ نیز این مدل از تبلت لنوو مشاهده شده اما جزئیات سخت افزاری خاصی برای آن نیامده است.

طی خبرهای منتشر شده هم اکنون در کنسول گوگل پلی صفحه مربوط به تبلت Lenovo Tab M10 5G مشاهده شده که به شماره مدل TB-X607Z به همراه یک تصویر رندر شده قابل رویت است. در این تبلت از پردازنده کوالکام SM6350 یا همان اسنپدراگون 690 5G با لیتوگرافی ۸ نانومتری استفاده شده است.

مودم X51 5G نیز بهراه این چیپست در این تبلت به کار رفته است. پیش از این در تبلت های اولیه M10 از تراشه P22 استفاده شده بود که نسبت به اسنپدراگون ۶۹۰ از قدرت پردازش بسیار پایینی برخوردار بودند. در این تبلت ۶ گیگابایت رم به کار رفته و وضوح تصویر صفحه نمایش آن نیز ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است. هنوز هیچ مشخصات سخت افزاری دیگری از این تبلت منتشر نشده اما احتمالاً لنوو به زودی آن را معرفی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال