لنوو تب P12 پرو مجهز به فناوری 5G رونمایی شد

تبلت های  P11 و P12 پرو لنوو مجهز به فناوری 5G و با مشخصات فنی قدرتمند معرفی شدند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لنوو تبلت های جدید خود با نام های P11 و P12 پرو را با بهبودهایی در پردازنده، اسپیکر و باتری رونمایی کرد. تبلت ۱۲ پرو مجهز به نمایشگر ۱۲.6 […]

تبلت های  P11 و P12 پرو لنوو مجهز به فناوری 5G و با مشخصات فنی قدرتمند معرفی شدند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لنوو تبلت های جدید خود با نام های P11 و P12 پرو را با بهبودهایی در پردازنده، اسپیکر و باتری رونمایی کرد. تبلت ۱۲ پرو مجهز به نمایشگر ۱۲.6 اینچی امولد ۱۲۰ هرتزی است که در آن اسنپدراگون 870  و رم هشت گیگابایتی استفاده شده است. حافظه آن نیز ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود.

 بدنه این تبلت تمام فلزی است و برای عمر باتری آن ۲۸ ساعت در نظر گرفته شده است. نسبت تصویر به نمایشگر این تبلت ۱۶ به 9 است و در آن از اسپیکرهای جی بی ال با پشتیبانی از فناوری Premium Audio لنوو استفاده شده است. باتری قدرتمند آن نیز ۱۰ هزار و ۲۰۰ میلی آمپر ساعت است که از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

احتمالاً لنوو تبلت جدید خود را با اندروید ۱۲ و با قابلیت Project Unity عرضه می کند که به راحتی می تواند با کامپیوتر های ویندوز ۱۰ و ۱۱ به صورت بیسیم جفت شود. تبلت P11 لنوو نیز مجهز به پردازنده 750G و یک باتری 7700 میلی آمپر ساعتی است که با قیمت ۵۹۱ دلار و تنها با پشتیبانی از وای فای عرضه می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال