مانیتور ۱۴ اینچی پرتابل لنوو ThinkVision M14d رونمایی شد

مانیتور ۱۴ اینچی قابل حمل لنوو با نام hinkVision M14d با نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ در نمایشگاه MWC 2020  رونمایی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نمایشگر قابل حمل لنوو برای افرادی که به نمایشگر اضافه در هنگام حرکت نیاز دارند رونمایی شد. این مانیتور برای استفاده در کنار لپ تاپ […]

مانیتور ۱۴ اینچی قابل حمل لنوو با نام hinkVision M14d با نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ در نمایشگاه MWC 2020  رونمایی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نمایشگر قابل حمل لنوو برای افرادی که به نمایشگر اضافه در هنگام حرکت نیاز دارند رونمایی شد. این مانیتور برای استفاده در کنار لپ تاپ و با درگاه USB عرضه می شود. طبق گزارش ویندوز سنترال این نمایشگر جدید نسخه بهبود یافته M14t 2020  محسوب می شود که می تواند با نسبت تصویر بهتر ۱۶ به ۱۰ همراه با رایانه های شخصی این برند استفاده شود.

 وزن این نمایشگر حدود ۰٫۶ کیلوگرم  و به گفته شرکت سازنده از وضوح تصویر ۲۲۴۰ در ۱۴۰۰ پیکسل به همراه لایه ضد تابش بهره مند خواهد بود. نرخ نوسازی نمایشگر ۶۰ هرتز است و میتواند از گستره رنگی sRGB به طور صد در صدی پشتیبانی کند .علاوه بر آن با کمک درگاه USB تعبیه شده در این نمایشگر امکان اتصال آن به گوشی های هوشمند نیز وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های این مانیتور جدید لنوو می‌توان به سازگاری آن به ویندوز 10و 11 و همچنین فناوری کاهش نور آبی با هدف آسیب کمتر به چشم کاربران در حین کار اشاره کرد. به گفته لنوو این مانیتور از ژوئیه 2022 به بازار عرضه می‌شود و قیمت ۲۹۹ دلار نیز برای آن تعیین شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال