رونمایی لنوو از نسخه جدید هاب ThinkSmart

لنوو پس از رونمایی از نسخه جدید هاب ThinkSmart اعلام کرد این نسخه جدید می‌تواند در آینده نیاز بسیاری از کاربران را در مورد وجود چنین دستگاهی برطرف کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ابزار جدید لنوو یک نسخه جدید از هاب ThinkSmart است که از چهار بلندگوی داخلی، یک میکروفون قدرتمند […]

لنوو پس از رونمایی از نسخه جدید هاب ThinkSmart اعلام کرد این نسخه جدید می‌تواند در آینده نیاز بسیاری از کاربران را در مورد وجود چنین دستگاهی برطرف کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ابزار جدید لنوو یک نسخه جدید از هاب ThinkSmart است که از چهار بلندگوی داخلی، یک میکروفون قدرتمند و یک صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی بهره برده است. وضوح صفحه نمایش از نوع Full HD  و لمسی بوده و و کاربران به راحتی می‌تواند از طریق آن به Microsoft Teams دسترسی داشته باشند. لنوو معتقد است در دوران دورکاری افراد می توانند به راحتی با استفاده از این ابزار قدرتمند در کنفرانس های ویدیویی آنلاین شرکت کنند.

این هاب جدید با استفاده از مکانیسم تک کابل به کاربر کمک می کند تا تمامی ارتباطات را از طریق کابل برق، کابل شبکه اترنت و اتصال به مانیتور بزرگتر انجام دهد. پردازنده این دستگاه از نوع اینتل Core i5 بوده و به فناوری vPRO نیز مجهز است.

سیستم ایمنی ThinkSmart Hub از نوع ThinkShield بوده و دو سال گارانتی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. قیمت این دستگاه ۱۸۰۰ دلار بوده و از ماه آینده به بازار خواهد آمد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال