لنوو قصد ندارد دیگر گوشی مبتنی بر ویندوز 10 تولید کند

مدیر اجرایی لنوو، Gianfranco Lanci اعلام کرد که دیگر این غول چینی قصد ندارد گوشی‌های‌هوشمند مبتنی بر ویندوز 10 را تولید کند و دلیل اصلی این کار خود را عدم پایبندی مایکروسافت به این پلتفرم اعلام کرده است. عقیده‌ی مدیر اجرایی لنوو چنین است که مایکروسافت تنها در ویندوز 10 برای رایانه‌های شخصی موفق عمل کرده […]

مدیر اجرایی لنوو، Gianfranco Lanci اعلام کرد که دیگر این غول چینی قصد ندارد گوشی‌های‌هوشمند مبتنی بر ویندوز 10 را تولید کند و دلیل اصلی این کار خود را عدم پایبندی مایکروسافت به این پلتفرم اعلام کرده است. عقیده‌ی مدیر اجرایی لنوو چنین است که مایکروسافت تنها در ویندوز 10 برای رایانه‌های شخصی موفق عمل کرده و بعید به نظر می‌رسد پلتفرم موبایلی این نسخه از ویندوز موفق باشد.

او معتقد است که مایکروسافت برنامه‌ی قابل قبولی را برای این پلتفرم در نظر نگرفته و به همین علت لنوو دیگر گوشی‌های مبتنی بر ویندوز 10 را تولید نخواهد کرد. مایکروسافت که ویندوز 10 برای گوشی‌های هوشمند را از سال گذشته منتشر کرده، نتوانسته به رقیبات قدرت‌مند خود یعنی اندروید و iOS برسد و از لحاظ تعداد کاربران دچار افت شدیدی شده است.

علاوه‌بر آمار ضعیف مایکروسافت در عرصه‌ی گوشی‌های‌هوشمند و تعداد کاربران پلتفرم موبایلی ویندوز 10، این شرکت بسیاری از کارکنان خود را در این بخش اخراج کرد و به نظر می‌رسد سال 2016 که قرار بود برای ویندوز 10 موبایل سالی موفقیت آمیز باشد به سالی با شکست و ناامیدی تبدیل شده باشد. بنابراین نمی‌توان لنوو را مقصر دانست و این شرکت را برای عدم تولید گوشی‌های‌هوشمند مبتنی بر ویندوز 10 سرزنش کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال