[IFA 2015] لنوو گوشی‌هوشمند Vibe S1 را رسما معرفی کرد؛ 2 دوربین در جلو

شرکت بزرگ لنوو در رویداد IFA امسال که هم‌اکنون در جریان است، به‌صورت رسمی از گوشی‌هوشمند Vibe S1 رونمایی کرد. اصلی‌ترین ویژگی که این گوشی را متمایز کرده است، وجود دو دوربین سلفی در جلوی دستگاه است که به گفته این شرکت، کاربران را قادر خواهد ساخت تا به تصاویر سلفی خود پیچ و تاب‌های […]

شرکت بزرگ لنوو در رویداد IFA امسال که هم‌اکنون در جریان است، به‌صورت رسمی از گوشی‌هوشمند Vibe S1 رونمایی کرد. اصلی‌ترین ویژگی که این گوشی را متمایز کرده است، وجود دو دوربین سلفی در جلوی دستگاه است که به گفته این شرکت، کاربران را قادر خواهد ساخت تا به تصاویر سلفی خود پیچ و تاب‌های خلاقانه اضافه کنند.

یکی از سنسور‌های دوربین جلو که در واقع سنسور اصلی است، 8 مگاپیکسلی بوده که تصاویر سلفی را ضبط می‌کند و دیگری 2 مگاپیکسلی بوده در واقع عمق میدان را آنالیز و تحلیل می‌کند تا ویژگی مانند بینایی چشم انسان را خلق کرده باشد.

vibe s1-2

برای اینکه عکس‌های سلفی خود را خلاقانه‌تر و زیباتر کنید چندین ابزار ویرایش به صورت پیش‌فرض تعبیه شده است. به عنوان مثال می‌توانید با بلور کردن اطراف تصویر یا همان تار کردن می‌توانید تمرکز را در هرجای تصویر قرار دهید یا می‌توانید به پس زمینه تصویر افکت بوکه یا چیزی شبیه آن اضافه کنید. همچنین ابزاری موسوم به Cut Out به این گوشی اضافه شده است که به‌وسیله آن می‌توانید هر شخصی که دوست دارید را از تصویر بریده و کات کنید و سپس به تصویر دیگری اضافه کنید.

vibe s1-3

از مشخصات سخت‌افزاری Vibe S1 می‌توان به برخورداری از چیپست هشت هسته‌ای و 64 بیتی مدیاتک، صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ‌دی، 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 2500 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. این دستگاه علاوه بر دو دوربین سلفی فوق‌الذکر، مجهز به یک دوربین اصلی در پشت خود با سنسور 13 مگاپیکسلی است. در مورد سیستم‌عامل هم روی Vibe S1 به‌صورت پیش‌فرض اندروید نسخه 5.0 نصب شده و است و این گوشی‌هوشمند از اتصالات LTE نیز پشتیبانی می‌کند.

فروش گوشی‌هوشمند لنوو از ماه نوامبر آغاز شده و در تمامی فروشگاه‌های لنوو با قیمت پایه 299 دلار و در رنگ‌های سفید مروارید و آبی عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال