رونمایی لنوو از لپ‌تاپ Yoga Book با صفحه‌کلید استثنایی Halo در IFA 2016

شرکت لنوو در رویداد IFA 2016 برلین طی مراسمی رسمی از لپ‌تاپ جدید خود با نام Yoga Book رونمایی به عمل آورد. ویژگی بسیار خاص این دستگاه مربوط به کیبورد جدید آن است که با نام Halo شناخته می‌شود. این صفحه کلید دارای سطحی صاف بوده و از این رو می‌تواند میزان فشار را احساس کرده و […]

شرکت لنوو در رویداد IFA 2016 برلین طی مراسمی رسمی از لپ‌تاپ جدید خود با نام Yoga Book رونمایی به عمل آورد. ویژگی بسیار خاص این دستگاه مربوط به کیبورد جدید آن است که با نام Halo شناخته می‌شود. این صفحه کلید دارای سطحی صاف بوده و از این رو می‌تواند میزان فشار را احساس کرده و برای نوشتن یا نقاشی کردن کاملا مناسب باشد. از طرفی دارای ویژگی‌های یادگیری خودکار و همچنین حدس کلمات و تصحیح خودکار یا تکمیل خودکار متون نیز می‌باشد.

به لطف قرار گیری لولای بسیار مناسب که در مدل Yoga 910 نیز شاهد آن بودیم، این لپ‌تاپ را می‌توانید به سادگی همانند یک تبلت نیز استفاده نمایید. اما در سمت دیگر در درون این تبلت شاهد قرار گیری تراشه Atom x5 شرکت اینتل به همراه میزان حافظه رم چهار گیگابایتی و میزان حافظه داخلی 64 گیگابایتی به طور پیش فرض هستیم. علاوه بر آن نمایشگر آن نیز 10.2 اینچی بوده و دارای دقت تصویر فول اچ‌دی می‌باشد.

Lenovo Yoga Book (1)

یوگا بوک لنوو 680 گرم وزن داشته و از طرفی 9.6 میلی‌متر نیز ضخامت دارد. لنوو به همراه این دستگاه، قلم استایلوس Wacom را نیز ارائه می‌کند که خوشبختانه به هیچ گونه شارژی نیاز نخواهد داشت. این قلم از تکنولوژی EMR استفاده می‌کند که از این رو می‌توانید با استفاده از آن تا زاویه 100 درجه و با فشار‌های مختلفی با گوناگونی 2048 سطح به نقاشی کردن یا نوشتن بپردازید.

قیمت یوگا بوک لنوو از 599 یورو – 549 دلار برای نسخه ویندوز شروع شده و در نهایت نسخه اندرویدی آن نیز 499 یورو – 499 دلار هزینه خواهد داشت. مدل 4G آن نیز کمی گران قیمت‌تر خواهد بود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال