لپ تاپ مفهومی لنوو با نمایشگر رول شونده به نمایش گذاشته شد

لنوو در مراسم Lenovo Tech World امسال یک لپ تاپ مفهومی به نمایش گذاشت که دارای نمایشگر رول شونده بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مراسم مجازی Lenovo Tech World شامل چندین دستگاه با نمایشگر رول شونده بود. بطوری که بنظر می رسد هر دستگاهی به یک نمایشگر انعطاف پذیر نیاز دارد. […]

لنوو در مراسم Lenovo Tech World امسال یک لپ تاپ مفهومی به نمایش گذاشت که دارای نمایشگر رول شونده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مراسم مجازی Lenovo Tech World شامل چندین دستگاه با نمایشگر رول شونده بود. بطوری که بنظر می رسد هر دستگاهی به یک نمایشگر انعطاف پذیر نیاز دارد. این فناوری پیش از این در گوشی های هوشمند بکار رفته و قابل پیش بینی بود. اما استفاده از آن در لپ تاپ می تواند جالب توجه باشد.

طبق گزارش وبسایت tomshardware، در ویدیویی که از رویداد مجازی لنوو منتشر شد یک لپ تاپ با نمایشگر عمودی که در حال باز شدن است، دیده میشود. هنوز هیچ اطلاعاتی از این لپ تاپ مفهومی ارائه نشده است. لوکا روسی، از بخش دستگاه های هوشمند لنوو در مورد امکانات دستگاه آن را قانع کننده خواند. به گفته وی این لپ تاپ ها می توانند در آینده باعث تحول در عملکرد شوند.

لپ تاپ جدید از نظر ظاهری شباهت زیادی به Thinkpad X1 Fold 2022 دارد. تنها تفاوت آنها مربوط به مکانیزم صفحه نمایش لپ تاپ جدید است که می تواند گسترش یابد.

به گفته لنوو لپ تاپ با نمایشگر رول شونده دارای ۱۰۰ درصد پوشش فضای رنگی است و دالبی ویژن و قلم لمسی نیز در آن پشتیبانی میشود.این لپ تاپ در صورت تاشدن به یک نمایشگر ۱۲ اینچی تبدیل می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال