سری جدید گوشی‌های Droid لنوو احتمالا فلزی و براق باشند

تصویر بالا را مشاهده می‎کنید؟ این تصویر ممکن است برای سه مدل سری جدید گوشی‎های Droid لنوو باشد که این شرکت قرار است در رویدادی در همین ماه (خرداد) از آن‎ها رونمایی کند. فاش ‌کننده معروف توئیتری Evan Blass (با نام کاربری evleaks شناخته می‎شود) که بابت درز تصاویر گوشی‎های آتی شرکت‎های مهم به بیرون […]

تصویر بالا را مشاهده می‎کنید؟ این تصویر ممکن است برای سه مدل سری جدید گوشی‎های Droid لنوو باشد که این شرکت قرار است در رویدادی در همین ماه (خرداد) از آن‎ها رونمایی کند. فاش ‌کننده معروف توئیتری Evan Blass (با نام کاربری evleaks شناخته می‎شود) که بابت درز تصاویر گوشی‎های آتی شرکت‎های مهم به بیرون شهرتی برای خود ایجاد کرده، این تصویر را در توئیتر انتشار داده است و افراد مختلف مدل برنزی و مشکی رنگ آن را به عنوان دوست‎داشتنی‎ترین مدل انتخاب کرده‎اند. با آن‎که این تصویر تنها لوگوهای موتورولا و لنوو را نشان می‎دهد ولی این گوشی به احتمال زیاد عنوان برند Verizon را نیز بر روی خود به همراه خواهد داشت، چون این سری گوشی‎ها منحصرا برای این اپراتور تلفن همراه است.

این فرد هم‎چنین تصویری از سه صفحه‎ی پشتی (back plate) قابل تعویض به اسم MotoMods توئیت کرده که احتمالا با این گوشی‎ها سازگار خواهد بود. او گفته است که این سه صفحه‎ی پشتی قابلیت‎های متفاوتی دارند به نحوی که یکی دارای یک پروژکتور، دیگری دارای اسپیکرهای JBL و یکی سوم یک دوربین Hasselblad دارد. این صفحات پشتی یقینا باعث می‎شوند که این گوشی به نسبت رقبای قابل قیاس خود جالب‎تر باشد؛ ولی تا زمانی که این شرکت در تاریخ 20 خرداد از آن‎ها رونمایی نکند، چیزی را با اطمینان نخواهیم دانست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال