لنزهای مخصوص هدست ویژن پرو اپل با قیمتی بالاتر عرضه خواهداست

اپل پس از معرفی هدفون ویژن پرو اعلام کرد لنزهای به آسانی قابل تعویض هستند. افراد عینکی می توانند لنز های این دستگاه را به راحتی تعویض کنند. اما به نظر می رسد این لنز ها با قیمت بالایی عرضه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اعلامیه اپل لنز های […]

اپل پس از معرفی هدفون ویژن پرو اعلام کرد لنزهای به آسانی قابل تعویض هستند. افراد عینکی می توانند لنز های این دستگاه را به راحتی تعویض کنند. اما به نظر می رسد این لنز ها با قیمت بالایی عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اعلامیه اپل لنز های مخصوص ویژن پرو برای افراد عینکی است که آنها را قادر می سازد بدون هیچ گونه مشکلی با این دستگاه کار کنند. تا کنون قیمت لنزهای اضافه مشخص نشده بود. اما طبق گفته مارک گورمن از بلومبرگ هر جفت از این لنز های اضافه برای هدست اپل که برای افراد عینکی تدارک دیده شده است بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ دلار خواهد بود. هدست ویژن پرو علاوه بر ابعاد نسبتاً کوچک تر تفاوت دیگری نیز با هدست های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی بازار دارد. این تفاوت می تواند یک قابلیت عالی و همچنین یک نقطه ضعف محسوب شود. زیرا افراد عینکی برای استفاده از این هدست با مشکلاتی رو به رو خواهند بود.

طبق گزارش منتشر شده توسط 9to5Mac، اپل برای برطرف کردن  اینضعف بزرگ هدست خود لنزهای مخصوصی را برای افراد عینکی ارائه کرده است. این لنزها می توانند به صورت مغناطیسی به جای عینک افراد قرار بگیرند. البته جزئیات بیشتری درباره آن منتشر نشده است.

گورمن در مورد این لنز ها گفته است: قیمت آن ها بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ دلار است و این در حالی است که عینک های طبی معمولاً با قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار به فروش می رسند. بدین معنی که افراد عینکی می توانند لنز های خود را بسیار ارزانتر از لنز های اپل تهیه کنند. حتی لنز های مخصوص افراد عینکی در هدست های متاکوئست دو نیز با قیمتی معادل ۶۵ دلار به فروش می‌رسند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال