نامه درخواست تعدادی از نمایندگان برای بازگشت طرح صیانت به صحن مجلس

برخی از نمایندگان درخواست بررسی مجدد طرح صیانت در صحن مجلس را دارند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا برخی از نمایندگان طی نامه‌ای اعتراض خود را نسبت به نوع رای گیری و تصویب طرح صیانت اعلام کردند و آن را خلاف آیین‌نامه داخلی مجلس دانستند. اما این درخواست با مخالفت رئیس مجلس مواجه شد […]

برخی از نمایندگان درخواست بررسی مجدد طرح صیانت در صحن مجلس را دارند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا برخی از نمایندگان طی نامه‌ای اعتراض خود را نسبت به نوع رای گیری و تصویب طرح صیانت اعلام کردند و آن را خلاف آیین‌نامه داخلی مجلس دانستند. اما این درخواست با مخالفت رئیس مجلس مواجه شد و وی از نمایندگان درخواست کرد تا تنها به بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ بپردازند.

 به گفته محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر یکی از معترضین نسبت به طرح در صحن علنی گفته است: باید در این گونه مسائل از گفت و شنود های بی ثمر پرهیز کرد و بحث طرح حمایت نیز طبق قانون و آنچه مصلحت است به سرانجام می‌رسد. هم آیین نامه مجلس و هم قانون اساسی در این مورد از اولویت ها هستند. اما نیاز است که اکنون بحث های مهمترین مانند معیشت پرداخته و نزاع های بی ثمر نداشته باشیم.

نماینده عضو کمیسیون مشترک که رای مخالف را در جلسه دیروز داشت در توییتر خود تقاضای لغو بررسی این طرح در این کمیسیون را داشته است. از طرفی بر اساس تبصره 2 ماده ۱۶۷ آیین نامه داخلی در صورت درخواست لغو رسیدگی توسط ۱۵ نماینده بر اساس اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی وجود داشته باشد امکان مطرح شدن آن در جلسه بعد وجود دارد و اگر این تقاضا تصویب شود رسیدگی به لایحه ادامه خواهد یافت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال